Zibi1970 Napisano 23 Luty 2004 Napisano 23 Luty 2004 witam chce sie pochwali swoja pierwsza praca wykonana w 3D (nie licze testowych boxow, kulek czy scian). wszystkie obiekty wykonalem sam. praca trwala okolo 3 tygodni po 5 godz. dziennie. Wykorzystany program to max 6 i photoshop. Sprzet to P4 2,4 GHz, 512 MB RAM oraz grafika Hercules Radeon 8500. w scenie sa dwa swiala jedno aera spot za oknem i drugie na wysokosci zyrandola. rendering przy uzyciu mentalraya z GI. prosze o wyrozumialosc w wytykaniu baboli. :-)
dzabadzaba Napisano 23 Luty 2004 Napisano 23 Luty 2004 super super super!, jak na pierwsze prace, proponowalbym DOF w kilku ujeciach, ale jak na poczatki jest i tak niezle
MareG Napisano 23 Luty 2004 Napisano 23 Luty 2004 Mnie tez sie podoba - w ogole aranzacja pokoju jest ladna, ale dwie banalnie proste rzeczy do poprawy:) ---> Zaluzje maja zatrzymywac swiatlo zamiast je przepuszczac!!! Widok za oknem jest plaski jakby byl przylepiony do szyby, brakuje tez mocnego rozswietlenia od strony otworow okiennych - te zaluzje powinny tworzyc takie \"swietliste ekrany\" zatrzymujac swiatlo. Poza tym calkiem ladnie wyszlo! Pozdrawiam Marek
Zibi1970 Napisano 23 Luty 2004 Autor Napisano 23 Luty 2004 ja bardzo chcialem zrobic rozswietlone firanki ale mialem problemy z oswietleniem GI (ze 30-40 godzin probnych renderingow) i w koncu zapomnialem o tych poswiatach. tak teraz widze ze faktycznie obraz za oknem jest plaski (no ale to tylko bitmapa) obiecuje ze poprawie :-)
Kris_R Napisano 23 Luty 2004 Napisano 23 Luty 2004 Najfajniejszy jest ten kadr z kieliszkami... jednak we wszsytkich oświetlenie dość mocno kuleje... dość topornie to wyszło... ogólnie ciężkawo doscyć. Wszsytko takie twarde i ciężkie... a to właśnie przez światło... no i teksturki strasznie surowe... podobają mi się jabłka, odbicia w kieliszkach.... Bardzo trudny temat sobie wybrałeś... jestem pełen podziwu bo nieźle sobie z tym wszystkim poradziłeś. Dzięki dopracowaniu światła i tekstur, bazując nawet na tak prostych obiektach, można by z tego jeszcze sporo wycisnąć... ale ogólnie bardzo pozytywnie.
Zibi1970 Napisano 23 Luty 2004 Autor Napisano 23 Luty 2004 bylbym wdzieczy jak bys napisal co ewentualnie zmienic aby bylo lepiej - tak ogolnie poprosze.
Toudajew Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 Jak na poczatken to calkiem niezle :D Hmm fotele sa troche za ciemne :D Moze zmienisz na inna texsturke :D
darkelf Napisano 27 Luty 2004 Napisano 27 Luty 2004 mieszkasz w tybecie sadze po widoku na zewnatrz :D...
Toudajew Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 Te fotele tak sztucznie wygladaja!! Ogolnie jest spoks:D
Master Kiełbaster Napisano 29 Luty 2004 Napisano 29 Luty 2004 Za oknem mogło by być jaśniej, niektóre teksturki do wymiany, góry też za bardzo nie pasują, telewizor jest trochę dziwny. Ale ogólnie pracka mi się podoba.
kulexy Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 nIEZLE JAK NA PIERWSZA POWAZNA PRACKE :) GRATULUJE :)
garfield_junior Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Ja bym radził zmienić bitmapke dywanu, tzn. zwiększyść rozdzielczość i ostrość, bo kiepsko wygląda. I ogólnie popracować nad teksturami, bo wszystko wydaje się takie plastikowe. Jak na początek to wspaniale, chociaż długo nad tym siedziałeś :)
Kuciel Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 dobre ustawienia kamery oraz obiektow, kiepskie tekstury i oswietlenie, ogolnie nie najgorzej :)
xMark Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 jak na pierwsza prace to niezle. duzo lepiej niz moja pierwsza :D tylko ustawienia kamer nie bardzo do mnie przemawiaja, szczegolnie numer 3
Kris_R Napisano 5 Marzec 2004 Napisano 5 Marzec 2004 Prosiłes o dodatkowy komentarz... jeśli chodzi o tekstury, to sciany, fotele, doniczka, głosnik zupełnie do wymainy.... a raczej do zrobienia bo nie bardzo jest co wymieniać. Przyglądaj sie uważniej temu co robisz i potem postaraj się to odwzorować. Tak gładkich i jednorodnych powierzchni raczej unikaj. Światło nawet nie najgorzej wyszło, ale pamiętaj ze proste rozwiązania są w 90% najlepsze.
Lasqa Napisano 7 Maj 2004 Napisano 7 Maj 2004 jak na pierwsza prace to dla mnie bomba.chociaz materialy wiezy stereo moglyby byc ciut lepsze. ale powtarzam ze jak na debiut to ja to lykam
Gość Savoy Napisano 10 Maj 2004 Napisano 10 Maj 2004 Ja miałem gorsze początki (nawet nie będę pokazywał) Sporo modelingu. Razi mnie tylko to światło (z którym też mam problemy!) Zbyt duże kontrasty między cieniem a światłem (DOF by trochę zretuszował) Propunuję w następnych scenach pobawić się HDRI (według mnie to przyszłość renderingów - ale koszmarnie wydłuża czas renderu szczególnie na Lightwave) i jest ciężki do ustawienia ale efekt przebija wszystko! Moja druga pracka z HDRI (w trakcie małych poprawek): http://www.max3d.pl/forum/viewthread.php?tid=10944
Rekomendowane odpowiedzi