Gość kakaku Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 Mam obrazek glowy na tym mam rozlozony plane ale nie wiem jak zrobic żeby obrazek byl widoczny i plane przezroczyste (lekko szare)
Rascal Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 Logika nakazuje przypisac shader i dac mu lekka wartosc transparency w jego atrybutach.
Gość kakaku Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 ok ma to juz. Korzystam z tego tutka http://www.thehobbitguy.com/tutorials/polymodeling/page01.htm i zatrzymalem sie na kolejnej stronie przy robieniu tych lini za pomoca split polygon tool. Możecie pomoc w tym? klikam na ta ikone mam taka trojkatna strzalke ale na zaznacza kolejne punkty tylko na obreczah tego plane a nie wewnatrz ... Nie wiem o co chodzi. plz pomozcie PS: jest moze ten tutorial po polsku?
SEB Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 Nie mozesz uzyc split toola od srodka plejna czyli bezposrednio na face ... musisz zaznaczac krawedzie (edges) ... tym sposobem wytniesz wszystko tak jak w tutku.
piksar Napisano 24 Październik 2008 Napisano 24 Październik 2008 kakaku - załóż sobie jeden wątek pytaniami a nie każde pytanie w innym wątku. Nie zapominaj o F1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się