Napisano 14 Październik 200816 l Mam obrazek glowy na tym mam rozlozony plane ale nie wiem jak zrobic żeby obrazek byl widoczny i plane przezroczyste (lekko szare)
Napisano 14 Październik 200816 l Logika nakazuje przypisac shader i dac mu lekka wartosc transparency w jego atrybutach.
Napisano 14 Październik 200816 l ok ma to juz. Korzystam z tego tutka http://www.thehobbitguy.com/tutorials/polymodeling/page01.htm i zatrzymalem sie na kolejnej stronie przy robieniu tych lini za pomoca split polygon tool. Możecie pomoc w tym? klikam na ta ikone mam taka trojkatna strzalke ale na zaznacza kolejne punkty tylko na obreczah tego plane a nie wewnatrz ... Nie wiem o co chodzi. plz pomozcie PS: jest moze ten tutorial po polsku?
Napisano 24 Październik 200816 l Nie mozesz uzyc split toola od srodka plejna czyli bezposrednio na face ... musisz zaznaczac krawedzie (edges) ... tym sposobem wytniesz wszystko tak jak w tutku.
Napisano 24 Październik 200816 l kakaku - załóż sobie jeden wątek pytaniami a nie każde pytanie w innym wątku. Nie zapominaj o F1
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto