Skocz do zawartości

Displecment Maya 2009 i mudbox 2009


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Kurde mam jakis mega problem z renderowaniem displecmetow w Mayi wypalonych w mudboxie ..A robie to tak :

Wypalam mape w mudboxie 2009 tif 32

potem laduje obiekt do majki i wrzucam texture.

ustawiam zasiegi alfa gain i alfa ofset np -0.195 i0195 w zaleznosci co podal mi mudbox potem w aroximation editor ustalam

aprox method na spatial

aprox style fine

min sub 2

max sub 4

i lenght wlasnie co tu wpisac?

 

zna ktos jakis dobry tutoraial albo jest ktos w stanie mi pomoc na privie z tym?

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności