jacenty Napisano 14 Październik 2008 Napisano 14 Październik 2008 Kurde mam jakis mega problem z renderowaniem displecmetow w Mayi wypalonych w mudboxie ..A robie to tak : Wypalam mape w mudboxie 2009 tif 32 potem laduje obiekt do majki i wrzucam texture. ustawiam zasiegi alfa gain i alfa ofset np -0.195 i0195 w zaleznosci co podal mi mudbox potem w aroximation editor ustalam aprox method na spatial aprox style fine min sub 2 max sub 4 i lenght wlasnie co tu wpisac? zna ktos jakis dobry tutoraial albo jest ktos w stanie mi pomoc na privie z tym?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się