Napisano 25 Luty 200421 l witam prosze o pomoc pracuje w grupie nad gra komp i mam robic postacie jednak koncowy plik ma byc dla programu Blitz3D *.b3d czy ktos cos slyszal na ten temat?? mam ten program ale potrzebuje konwertera, najlepiej z Maya do Blitza ale mozliwe ze z Maxa jest to moze tez zadziala bo udalo mi sie znalezc plugin maya-max z gory dzieki ps. a i co mozecie mi doradzic jesli chodzi o tworzenie postaci bo szczerze mowiac pierwszy raz mam do czynienia z tworzeniem postaci do gier a teraz mam stworzyc z maxymalna liczba 1400 polygonow, 512 x 512 pixelowymi teksturami, jesli mozecie prosze o jakies wskazowki
Napisano 25 Luty 200421 l wskazowek poszukaj w tutorialach na ten temat, na forach wyspecjalizowanych (polycount: http://dynamic.gamespy.com/~polycount/ubb/Ultimate.cgi?action=intro&BypassCookie=true ) ... poszukaj takze na forach zagranicznych - duzo obiektow do podgladniecia itd... w sumie nie wiem jak zaawansowany jestes, wiec nie powiem nic wiecej dot. techniki... moze jacys bardziej kompetentni ludzie ci podpowiedza :D... ps. moze jakies info dot. produkcji :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto