Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam

prosze o pomoc pracuje w grupie nad gra komp i mam robic postacie jednak koncowy plik ma byc dla programu Blitz3D *.b3d czy ktos cos slyszal na ten temat?? mam ten program ale potrzebuje konwertera, najlepiej z Maya do Blitza ale mozliwe ze z Maxa jest to moze tez zadziala bo udalo mi sie znalezc plugin maya-max

z gory dzieki

 

ps. a i co mozecie mi doradzic jesli chodzi o tworzenie postaci bo szczerze mowiac pierwszy raz mam do czynienia z tworzeniem postaci do gier a teraz mam stworzyc z maxymalna liczba 1400 polygonow, 512 x 512 pixelowymi teksturami, jesli mozecie prosze o jakies wskazowki

 

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,4k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wskazowek poszukaj w tutorialach na ten temat, na forach wyspecjalizowanych (polycount:

http://dynamic.gamespy.com/~polycount/ubb/Ultimate.cgi?action=intro&BypassCookie=true )

... poszukaj takze na forach zagranicznych - duzo obiektow do podgladniecia itd...

w sumie nie wiem jak zaawansowany jestes, wiec nie powiem nic wiecej dot. techniki... moze jacys bardziej kompetentni ludzie ci podpowiedza :D...

ps. moze jakies info dot. produkcji :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności