RENUAL Napisano 25 Październik 2008 Napisano 25 Październik 2008 mam pytanie(nie moge sciagnac video klicka;zbyt wolny internet)o ta technike: chodzi o to,ze gdy robie sobie rzezbe w zbrushu na bazie modelu bez unfoldu,potem exportuje to do wingsa w minimalnym detalu,robie w wingsie unfolt,wracam do zbrusha,w zbrushu... masakra.Pierwszy poziom detalu spoko,wyglada jak wygladal,ale reszta to totalna rozsypka pointow.co zrobic,zeby tak nie bylo?
Gomez Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 Pzrede wszystkim odsuń uvki od krawędzi obszaru uv.
RENUAL Napisano 26 Październik 2008 Autor Napisano 26 Październik 2008 niestety;nic z tego,mialem wczesniej poprawnie rozlozona uvałkę,sprawdzilem to
Gomez Napisano 26 Październik 2008 Napisano 26 Październik 2008 Spróbuj rozłożyć uvki jakimś programem tylko do uvek, one nie zmieniają kolejności verteksów bo nie maja takiej możliwości. Jeśli nadal będzie coś nie tak to może coś w opcjach import/eksport.
Kirian Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 Pozwole sobie zacytowac Klicka ktoremu zadalem pytanie jak w temacie: Hej musisz przerzucic to przez maxa niestety pozdro Marcin
Gomez Napisano 27 Październik 2008 Napisano 27 Październik 2008 Kirian nie żebym twierdził że to nieprawda ale ja nie mogę dotknąć maxa jak podmieniam uvki bo jest kupa. Dla mnie działa Roadkill i XSI lub Blender, max zawsze kaszani. Zastanawia mnie jednak to jak różne doświadczenia ludzie z tym mają. Widocznie trzeba eksperymentować indywidualnie i wybrać program który daje rade.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się