virgi Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 (edytowane) jezeli wymodelowalem nooteboka i matryca to 1 poligon czy moge przypisac mu swiecacy material + jakas mape z pulpitem bo jak robie taki material bo jak tak robie to wyswietla mi blad ERROR: - object Box12 is not an emitter but it has triangles with emitter material ERROR: - Render Failed a 2 pytanie to odwrocilem mape o 90 stopni a renderuje i tak normalnie maxwell 1.71 Edytowane 28 Październik 2008 przez virgi
piksar Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 Co to za temat wątku ? Watek ma być nazwany w sposób ułatwiający wyszukanie go w przyszłości
zdeno Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 to coś popierniczyłeś z materiałem. zrób tak: odpal maxwell render.exe (to okienko gdzie się renderują obrazki a nie studio) wczytaj obrazek pulpit.jpg - load image zapisz jako pulpit.mxi ( jest to coś podobnego do .hdr) -save .mxi następnie do tego polygonu ekranu przypisz nowy materiał i jak będziesz wybierał emisję światła dla emitera to wybierz, ze światło ma być z pliku i znajdź ten wcześniej zapisany plik pulpit.mxi co do błędu w obrocie textury to musisz texutre obracać zmieniając współrzędne UV a nie z samym materiale ( jeżeli korzystasz z maxa ) to pomocny jest modyfikator UV mapping
virgi Napisano 28 Październik 2008 Autor Napisano 28 Październik 2008 ten blad mi wywala nie tylko jak daje jakas mape ogolnie jak do jednego polygona dam jakis emiter to mi go wywala jak dam material na caly obiekt to jest ok ale jak wybiore jeden polygon i dodam material ze światem to wyskakuje ten blad, jak dam meteraial bez emitera jakis silk albo metal to jest ok
zdeno Napisano 28 Październik 2008 Napisano 28 Październik 2008 a możesz ten poligon co ma udawać ekran zdefiniować jako zupełnie inny obiekt ? tzn. wyciagnąć go z tej ogólnej bryły ? może to załatwi sprawę, coś mi świta że na forum maksłela był gdzieś opisywany ten problem jak masz tam wejście to poszperaj.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się