Skocz do zawartości

Ghosting geometrii podbietej do szkieletu


Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

nie wiem czy pomogę: Alias miał pluga do tego do PAnimatora (widziałęm screeny i była geometria) więc ja bym próbował bo powinno być zaimplementowane ale nie znam się w sumie:)

EDIT: w maxie jest (co na pewno wiesz) więc i w Maya powinien

Edytowane przez Tomek Kosiorek
Napisano (edytowane)

Dzieki za odpowiedz.

 

Nie wiem, czy powinno byc. Wiekszosc rzeczy w Majce dziala nieco inaczej, niz w innych softach. Probowalem znalezc odpowiedz, ale poleglem.

 

Znalazlem takze watki na cgtalk, w ktorych ludzie pytali o ten sam problem, ale nie uzyskiwali zadnych odpowiedzi. Ostatnio sam nawet zapostowalem, ale nic...

 

Szkoda :/

 

 

edit: znalazlem taki tool http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/animation/2594.html

 

Z nadzieja odpalilem, ale jedyne co on robi, to tworzenie kopii geometrii w wybranym miejscu. Niestety nawet sie nie update`uje po zmianie pozy, wiec bez sensu....

 

Ehh.

Edytowane przez Reanimator
Napisano (edytowane)

FTR:

 

wlasnie odkrylem, ze taka mozliwosc jest w XSI i z niej korzystam;)

Troche wieksza kontrola nad wygladem ghostow niz w Maxie i wyswietla dla calosci, nie tylko dla Selected.

Edytowane przez Reanimator

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności