Napisano 3 Listopad 200816 l Czy wie ktos, czy jest mozliwe wlaczenie ghostingu dla geometrii podpietej pod szkielet?
Napisano 5 Listopad 200816 l nie wiem czy pomogę: Alias miał pluga do tego do PAnimatora (widziałęm screeny i była geometria) więc ja bym próbował bo powinno być zaimplementowane ale nie znam się w sumie:) EDIT: w maxie jest (co na pewno wiesz) więc i w Maya powinien Edytowane 6 Listopad 200816 l przez Tomek Kosiorek
Napisano 7 Listopad 200816 l Autor Dzieki za odpowiedz. Nie wiem, czy powinno byc. Wiekszosc rzeczy w Majce dziala nieco inaczej, niz w innych softach. Probowalem znalezc odpowiedz, ale poleglem. Znalazlem takze watki na cgtalk, w ktorych ludzie pytali o ten sam problem, ale nie uzyskiwali zadnych odpowiedzi. Ostatnio sam nawet zapostowalem, ale nic... Szkoda :/ edit: znalazlem taki tool http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/animation/2594.html Z nadzieja odpalilem, ale jedyne co on robi, to tworzenie kopii geometrii w wybranym miejscu. Niestety nawet sie nie update`uje po zmianie pozy, wiec bez sensu.... Ehh. Edytowane 7 Listopad 200816 l przez Reanimator
Napisano 18 Sierpień 200915 l Autor FTR: wlasnie odkrylem, ze taka mozliwosc jest w XSI i z niej korzystam;) Troche wieksza kontrola nad wygladem ghostow niz w Maxie i wyswietla dla calosci, nie tylko dla Selected. Edytowane 18 Sierpień 200915 l przez Reanimator
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto