Reanimator Napisano 3 Listopad 2008 Napisano 3 Listopad 2008 Czy wie ktos, czy jest mozliwe wlaczenie ghostingu dla geometrii podpietej pod szkielet?
Reanimator Napisano 5 Listopad 2008 Autor Napisano 5 Listopad 2008 *bump* czyli chyba jednak sie nie da :(
Tomek Kosiorek Napisano 5 Listopad 2008 Napisano 5 Listopad 2008 (edytowane) nie wiem czy pomogę: Alias miał pluga do tego do PAnimatora (widziałęm screeny i była geometria) więc ja bym próbował bo powinno być zaimplementowane ale nie znam się w sumie:) EDIT: w maxie jest (co na pewno wiesz) więc i w Maya powinien Edytowane 6 Listopad 2008 przez Tomek Kosiorek
Reanimator Napisano 7 Listopad 2008 Autor Napisano 7 Listopad 2008 (edytowane) Dzieki za odpowiedz. Nie wiem, czy powinno byc. Wiekszosc rzeczy w Majce dziala nieco inaczej, niz w innych softach. Probowalem znalezc odpowiedz, ale poleglem. Znalazlem takze watki na cgtalk, w ktorych ludzie pytali o ten sam problem, ale nie uzyskiwali zadnych odpowiedzi. Ostatnio sam nawet zapostowalem, ale nic... Szkoda :/ edit: znalazlem taki tool http://www.highend3d.com/maya/downloads/mel_scripts/animation/2594.html Z nadzieja odpalilem, ale jedyne co on robi, to tworzenie kopii geometrii w wybranym miejscu. Niestety nawet sie nie update`uje po zmianie pozy, wiec bez sensu.... Ehh. Edytowane 7 Listopad 2008 przez Reanimator
Reanimator Napisano 18 Sierpień 2009 Autor Napisano 18 Sierpień 2009 (edytowane) FTR: wlasnie odkrylem, ze taka mozliwosc jest w XSI i z niej korzystam;) Troche wieksza kontrola nad wygladem ghostow niz w Maxie i wyswietla dla calosci, nie tylko dla Selected. Edytowane 18 Sierpień 2009 przez Reanimator
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się