Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam taki problem. Chce modelowac droge. Nalozylem na plane'a texture z modelowana droga i chce zeby mi sie nie przesowal przy modelowaniu. Znalazlem opcje freeze ktora go unieruchamia ale gdy ja wlacze to znika mi tez textura z plane'a.

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Nie chce zakladac nowego tematu wiec pisze tutaj. Skladam sobie cos z plane'ow. Jak "zjade" strzalka z takiego plane'a to mi znika i dopiero jak na niego najade ponownie kursorem to mi sie pokazuje i jeszcze nie caly tylko jego czesc. Musze nad nim jezdzic myszka zeby mi sie caly pokazal. Co to jest ? Juz jestem nerwowy :)

Edytowane przez Dawidchz
Napisano

serwus :)

a ja bym podpowiedzial inne rozwiazanie.

wybierasz obiekt , i w maxie, zakladka hierarchy, a tam zakladka LINK INFO. i tam roleta LOCKS. i zaznaczasz sobie ptaszkami ktora oś ma byc zablokowana. pozaznaczasz x,y,z, to nawet jesli obiekt wybierzesz przypadkowo , to go nie dasz rady przesunac.

analogicznie jest z osiami dla rotacji i skali

Bardzo fajne , polecam :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano

serwus :)

a ja bym podpowiedzial inne rozwiazanie.

wybierasz obiekt , i w maxie, zakladka hierarchy, a tam zakladka LINK INFO. i tam roleta LOCKS. i zaznaczasz sobie ptaszkami ktora oś ma byc zablokowana. pozaznaczasz x,y,z, to nawet jesli obiekt wybierzesz przypadkowo , to go nie dasz rady przesunac.

analogicznie jest z osiami dla rotacji i skali

Bardzo fajne , polecam :)

pozdrawiam i zycze powodzenia :)

Napisano (edytowane)

witam,

problem dotyczy tworzonego obiektu w scenie, zostaje on zawsze utworzony centralnie w (0,0,0) następnie używając move mając włączone gizmo i obojętnie w którym kierunku przeciągając za gizmo wartość na pasku rośnie jednak powraca do zera, obiekt ani drgnie, dla scale i rotate wszystko działa poprawnie, Moze dla niektórych jest to śmieszne jednak nie mogę sobie z tym poradzic, jak odblokować przesuwanie obiektów?

Pozdrawiam,

Mrk

 

odp: Poradziłem sobie, niedawno bawiłem się animowaniem kamery po splinie i przestawiłem motion->assign controler->position:position XYZ na path constraint, wystarczyło przywrócić na position XYZ i wszystko działa

Edytowane przez MRK



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności