Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

siema,

dzis mialem pierwsza laborke z grafiki ( studiuje na WEiTI PW). Coprawda dotyczyla Corel\'a ale sprawdzilem jakiego maxa maja.

Maja szóstke. Zdziwilem sie. Kasiorki troche musieli wydac.

co wiecej sprzety w laboratorium tez sa spoko.

Co jeden to ma 512 Ramu, Pentiuma 2.66 GHz i GeForce 4 (taki byl przynajmiej w tym kompie z ktorym ja prracowalem i u kumpla) no no no pomyslalem.

tym bardziej ze kompow jest ze 20. Nasuwa mi to pomysl zeby zrobic animacje o ktorej od dawna mysle.

Wreszcie ograniczenie sprzetowe zniknie. (o ile udostepnia mi laboratorium)

  • Odpowiedzi 6
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wow, no to gicio, jakbys sie dogadal z wladzami to mozesz naprawde wypasiony filmik zrobic na takich 20 p4 2.66... nic tylko pozazdroscic (of course jesli sie dogadasz z dziekanami, rektorami i innymi sekretarkami z dziekanatu...)

Napisano

tylko pozazdrościc pracowni... my na wydziale arch. polibudy w b-stoku mamy 8 kompów p166 64ram :))) a o maxie już dawno zapomnieliśmy-bo jak był nalot sprawdzili że soft był piracki :)))

teraz mamy cinema 4d bo za friko dostaliśmy... ale na tych kompach nie chce się odpalić... no dobra już nie narzekam...

....a to adresik dziekana jakby ktoś chciał się z niego pośmiać i coś mu nawrzucać :)

[email protected]

Napisano

fakt poziom jest wysoki.

ale jesli chodzi o podstawy grafiki to. sa to podstawy. Coprawda wyklady nijak sie maja do laborek ale sa spoko

Wyklady dotycza bardziej technicznych rzeczy. algorytmow rysowania na ekranie, wypeniania, przycinania itd. Dzis mialem o barwach RGB CMYK HSV itd.

Spoko wyklady. fajne rzeczy mówia.

Na pozniejszych semestrach sa bardziej ambitne rzeczy.

 

Przy okazji udalo mi sie z góry zaliczyc na 5 wszystkie laborki z Corela i 3ds max. Zostaly jeszcze 3 kolokwia wykladowe i projekt z OpenGL.

Zainteresowanych Zakladem Grafiki Komputerowej dosylam do stronki:

http://www.grafi.ii.pw.edu.pl/r1.htm

Napisano

OpenGL ? A to kolega prawie po fachu ... prawie bo ja fizykiem jestem... Ale jak widać OpenGL łączy (czyli z tego wynika , że DirectX dzieli ?)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności