Tomator Napisano 28 Luty 2004 Napisano 28 Luty 2004 Męczę się z tym od jakiegoś czasu i nie mogę sobie poradzić. Chciałbym, zeby łapki postaci trzymały się podłoża, niekoniecznie mam ochotę stosować CS, więc robię sobie jakąś hierarchię. Podłączam jedno do drugiego, zaznaczam Bind Position na końcu łańcucha i... kicha. Koniec przykładowego odnóża zachowuje się jakby był zanurzony w błocie i na pewno nie ma ochoty spoczywać na powierzchni. Przykładzik zrenderowałem: http://tinylink.com/?9MWrG7fMr7 http://www.wio.zsi.pl/tomator/3d/ Przy stopie są 2 dummy, zablokowane i do niej podłączone. One to mają włączony Bind Position. Zamiast stać w miejscu, przemieszczają się, jak widać na obrazkach. Na pewno ktoś się z tym uporał. Pytanie: JAK?
Tomator Napisano 28 Luty 2004 Autor Napisano 28 Luty 2004 Dorzucę obrazek, zanim zniknie z serwera (łapka powinna stać na kratce, tak było w pierwszej klatce):
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się