Gość Suicide Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 ilustracja. http://dismedia.pl/particle.jpg problem jest taki. mam strumień cząstek(SS) i pole wind jak spowodować aby strumień był ciągły, bez przerw? rozumiem ze jak w jednej klatce generuję 1000 cząstek to max nie liczy każdej z osobna tylko wyrzuca je jako jeden pakiet. da się to jakoś rozwiązać? z góry dzięki za pomoc
Tomek Kosiorek Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 najprosztrze co mi do głowy przchodzi to puścić je po ścieżce (path follow)
Gość Suicide Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 niestety nie, bo ideą jest animowanie ruchu polem sił
Gość Suicide Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 tu mi wyszło jak wyszlo jak nie wyszlo?:) widac jak zwiekszysz ilisoc particli, sa przerwy;/
Gość Suicide Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 niestety nie..:( dzieki za próby ale to nie jest to. potrzebuje dużo cząsteczek jednym ciągiem. wszystkie kombinacje ostawień przestestowalem.
Tomek Kosiorek Napisano 10 Listopad 2008 Napisano 10 Listopad 2008 przepraszam Cię ale chyba nie przyjżałeś się. Jeszcze raz poprzedni plik z poprawką wyświetlania cząsetczek (geometry)
Gość Suicide Napisano 11 Listopad 2008 Napisano 11 Listopad 2008 masz racje, to ja przepraszam. plik się tak samo nazywał i nie zauważyłem ze otwieram 1 a nie 1(2) ;] dzięki wielkie, działa dokładnie tak jak ma działać :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się