Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jako nowy forumowicz i adept 3D Max przede wszystkim chcialem wszystkich powitac. Dosc grzecznosci, do rzeczy.

W Max'ie dopiero raczkuje, 2 m-ce poki co ale zadurzylem sie a romans mam nadzieje bedzie owocny :)

Zabralem sie za projekt (a raczej probe) wizualizacji 10-cio pietrowego biurowca wraz z przyległym pietrowym budynkiem. Obiekt istnieje w rzeczywistosci temu tez taki własnie wybralem by miec dobrą dokumentacje fot.samego budynku jak i otoczenia, plany rowniez posiadam.

Prosze o opinie, rady oraz konstruktywna krytyke (sam się o to prosze :) ).

- Max 9

- ren: Mental

 

I jeszcze jedna sprawa - mapowanie:/ Prawde mowiac nie wiem jak sie za to zabrac, upieram sie by bazowac na template'ach Arch&Design (mi) jedynie dodajac 'swoj' diffuse oraz bump. Niestety samej techniki jakos opanowac nie potrafie. Problem polega na tym iz nie wiem jak zmapowac np. schody 'plytkami' a elewacje jakims prefabrykatem skoro to jeden obiekt. Wybierac face'y -> detach a potem jako osobna bryle?

 

Z gory dzieki. Pozdrawiam

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Faktycznie UVW map do schodow wystarczy ale unwrap to poprostu rozp... :) Teraz dopiero widze ze mam za gesta siatke i mase zbednych egdge'ow co czy unwrapie jest niewskazane.. dzieki wielkie

Napisano

Witamy...nie taki odrazu poczatkujacy, troche wiesz;]...co do renderowania to mogmeraj z Vrayem, miom skromnym zdaniem przyjemniejszy od mentala, co do biurowca, to narazie nie wiele mona napisac, ogolnie spoko, dodaj troche datalu, zieleni, jakos dziwnie rozmazuje sie horyzont...;]

prosta bryka jak narazie, ale powodzenia...;]

Napisano

vinc- no wlasnie zielen, istnieje jakas baza roslinnosci stricte pod wizuale? Oczywsicie moge dlubac kazde drzewko czy krzak osobno ale to juz zakrawa o botanike ;) Mozna jeszcze plaskie ale raczej chce tego uniknac. Co do mentala musze przyznac ze jakos bardziej do mnie przemawia, ale zrobie kilka testow VRay'em. Taki wlasnie rozmazany horyznot generowany jest przy Logarithmic exposure. Detalem zarzuce cos dzisiaj.pozdro

:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności