Napisano 23 Listopad 200816 l Witam. Jestem początkującym modelarzem. Przeglądam już te forum i nie potrafię się połapać :) Pamiętam, że ktoś pisał o jakimś programie, dzięki któremu można stworzyć siatkę tekstury modelu i potem tylko pod jakimś programem nałożyć odpowiednią teksturkę. Podpowie mi ktoś, jaki to był program? Pozdrawiam
Napisano 23 Listopad 200816 l Ogolnie w 3d maxie to zrobisz modyfikatorem 'Unwrap', a program to moze headus UVLayout...?
Napisano 23 Listopad 200816 l Dokładnie ten program dzięki :) Mam jeszcze jedno pytanie. Jeżeli mam bardzo skomplikowany obiekt, to jak do niego zrobić siatkę?
Napisano 24 Listopad 200816 l Kladziesz na to modyfikator uvw map albo bardziej rozbudowany unwrap uvw. Jak to dziala masz opisane w helpie oraz masz kilka tutkow na tym forum. Nie ma sensu tutaj tego opisywac bo w 2 zdaniach to raczej nie da rady. Wsumie to w uvw map mozesz tylko zmapowac pozniej i tak bedziesz musial np scollapsowac calosc i nalozyc unwrapa i odnalezc opcje render uvw template. Renderujesz sobie np to tiffa png itp odpalasz w np photoshopie i malujesz co chcesz biorac pod uwage widoczne edge siatki.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto