Gość Rozi1992 Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Witam. Jestem początkującym modelarzem. Przeglądam już te forum i nie potrafię się połapać :) Pamiętam, że ktoś pisał o jakimś programie, dzięki któremu można stworzyć siatkę tekstury modelu i potem tylko pod jakimś programem nałożyć odpowiednią teksturkę. Podpowie mi ktoś, jaki to był program? Pozdrawiam
zgred Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Ogolnie w 3d maxie to zrobisz modyfikatorem 'Unwrap', a program to moze headus UVLayout...?
Gość Rozi1992 Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Dokładnie ten program dzięki :) Mam jeszcze jedno pytanie. Jeżeli mam bardzo skomplikowany obiekt, to jak do niego zrobić siatkę?
JmTm00 Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 pokaż najpierw obiekt? pomyślimy jak zrobić do niego siatke :D
Gość Rozi1992 Napisano 23 Listopad 2008 Napisano 23 Listopad 2008 Wykonany z tutoriala. Chcę zrobić siatkę:
Temporal Napisano 24 Listopad 2008 Napisano 24 Listopad 2008 Kladziesz na to modyfikator uvw map albo bardziej rozbudowany unwrap uvw. Jak to dziala masz opisane w helpie oraz masz kilka tutkow na tym forum. Nie ma sensu tutaj tego opisywac bo w 2 zdaniach to raczej nie da rady. Wsumie to w uvw map mozesz tylko zmapowac pozniej i tak bedziesz musial np scollapsowac calosc i nalozyc unwrapa i odnalezc opcje render uvw template. Renderujesz sobie np to tiffa png itp odpalasz w np photoshopie i malujesz co chcesz biorac pod uwage widoczne edge siatki.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się