Skocz do zawartości

realistyczne odbicia w fr st.0


Rekomendowane odpowiedzi

Gość wiliam
Napisano

witam wszystkich , mam pytanie jak zrobić materiał podłogi podobnie jak na obrazku) używając finalrendera st.0. Chodzi mi o to aby odbicia były wyraźne i kolor powierzchni obiektu pozostawał intensywny a nie tracił barwę wraz z podwyższeniem parametru refl.level.

http://www.evermotion.org/forum/viewtopic.php?t=637

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Popular Days

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności