Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam problem: nie wiem jak poprowadzić

siatkę, żeby meshsmooth w niej bardzo nie namieszał 8(. Prubowałem już wielu

trickó, oglądałem terz inne siatki.

ale nigdzie niemogłem się doszukać

podobnej sytuacji, bo w tym wypadku

to wgłębienie jest na \'zakręcie\' tzn.

jest wcięte nie w płaską powieszchnie...

 

siatka wygląda tak:

 

<ahttp://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview1.jpg>

 

tak po smooth\'ie:

<ahttp://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview2.jpg>

 

<ahttp://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview3.jpg>

  • Odpowiedzi 10
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jeśli złapałem... chodzi o to, że wygładza to wcięcie? A nie ma go wygładzać? No bo jak ma wyglądać po wygładzeniu jesli nie właśnie tak? hmm...

Napisano

chodzi o wygładzenie załości... z tym że wgłębienie

ma być wcięciem (ostrym). krawędzie mają być

tylko lekko stępione. natomiast ksztaut prostokonta musi pozostać. i bez tych wypukłaości na głównej

sciance w okolicach wcięcia....

Napisano

Przeczytaj FAQ - punkt 007. W tym przypadku nie ominie Cie przypisywanie grup wygladzania :)

Poza tym powinienes zachowac prostopadlosc krawedzi przy podzialach poligonow (CUT) i zrobic to np tak:

 

mesh1.JPG

 

W prawym otworze dodalem bevel - nie zawsze jest to konieczne - rownie dobrze wyglada wersja najprostsza - lewe wgłebienie...

 

rend1.JPG

 

Przypisywanie grup wygladzania wymaga troche wprawy no i dyscypliny w numeracji - dla bałaganiarstwa nie ma tu miejsca bo mozna szybko sie pogubic - pamietaj o tym...

 

Pozdr

Marek

 

Napisano

Chodzi Ci o moj \"przepalony\" renderek?

Obiekty nie maja zadnej tekstury - to zwykly szary material fR. Klimat robi tu oswietlenie skylight z mapy HDRI - dokladniej \"snowfield2.hdr\" - potezny 18sto megowy HDRI dostepny na tej stronie: http://www.sachform.de/download.asp

 

Intensywnosc \"swiecenia\" tej mapy do takich mocnych przepalen ustawilem bodaj na 3 lub 4!

 

pozdr

 




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności