nuriel Napisano 1 Marzec 2004 Share Napisano 1 Marzec 2004 Mam problem: nie wiem jak poprowadzić siatkę, żeby meshsmooth w niej bardzo nie namieszał 8(. Prubowałem już wielu trickó, oglądałem terz inne siatki. ale nigdzie niemogłem się doszukać podobnej sytuacji, bo w tym wypadku to wgłębienie jest na \'zakręcie\' tzn. jest wcięte nie w płaską powieszchnie... siatka wygląda tak: http://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview1.jpg> tak po smooth\'ie: http://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview2.jpg> http://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview3.jpg> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Kris_R Napisano 1 Marzec 2004 Share Napisano 1 Marzec 2004 Jeśli złapałem... chodzi o to, że wygładza to wcięcie? A nie ma go wygładzać? No bo jak ma wyglądać po wygładzeniu jesli nie właśnie tak? hmm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuriel Napisano 2 Marzec 2004 Autor Share Napisano 2 Marzec 2004 chodzi o wygładzenie załości... z tym że wgłębienie ma być wcięciem (ostrym). krawędzie mają być tylko lekko stępione. natomiast ksztaut prostokonta musi pozostać. i bez tych wypukłaości na głównej sciance w okolicach wcięcia.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareG Napisano 2 Marzec 2004 Share Napisano 2 Marzec 2004 Przeczytaj FAQ - punkt 007. W tym przypadku nie ominie Cie przypisywanie grup wygladzania :) Poza tym powinienes zachowac prostopadlosc krawedzi przy podzialach poligonow (CUT) i zrobic to np tak: W prawym otworze dodalem bevel - nie zawsze jest to konieczne - rownie dobrze wyglada wersja najprostsza - lewe wgłebienie... Przypisywanie grup wygladzania wymaga troche wprawy no i dyscypliny w numeracji - dla bałaganiarstwa nie ma tu miejsca bo mozna szybko sie pogubic - pamietaj o tym... Pozdr Marek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 3 Marzec 2004 Share Napisano 3 Marzec 2004 albo zrob meshsmooth a pozniej dopiero edytuj meshe + smooth Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuriel Napisano 3 Marzec 2004 Autor Share Napisano 3 Marzec 2004 Wielkie dzięki MareG! 8). Kulexy: To by niewiele dało.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
virious Napisano 4 Marzec 2004 Share Napisano 4 Marzec 2004 Zadam może pytanie nie związane z tematem, ale co to za tekstura? Bardzo mi się podoba ten kolorek :). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
MareG Napisano 4 Marzec 2004 Share Napisano 4 Marzec 2004 Chodzi Ci o moj \"przepalony\" renderek? Obiekty nie maja zadnej tekstury - to zwykly szary material fR. Klimat robi tu oswietlenie skylight z mapy HDRI - dokladniej \"snowfield2.hdr\" - potezny 18sto megowy HDRI dostepny na tej stronie: http://www.sachform.de/download.asp Intensywnosc \"swiecenia\" tej mapy do takich mocnych przepalen ustawilem bodaj na 3 lub 4! pozdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
virious Napisano 4 Marzec 2004 Share Napisano 4 Marzec 2004 Aha, rozumiem. Ja rendery robię w \"czystym\" 3ds max 5. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
nuriel Napisano 10 Marzec 2004 Autor Share Napisano 10 Marzec 2004 i ze zwykłego scanline można wyciągnąć wiele; poszukaj rendów Traitora, gdzieś na tym forum 8). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
virious Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 Ok, już ich szukam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi