nuriel Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Mam problem: nie wiem jak poprowadzić siatkę, żeby meshsmooth w niej bardzo nie namieszał 8(. Prubowałem już wielu trickó, oglądałem terz inne siatki. ale nigdzie niemogłem się doszukać podobnej sytuacji, bo w tym wypadku to wgłębienie jest na \'zakręcie\' tzn. jest wcięte nie w płaską powieszchnie... siatka wygląda tak: http://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview1.jpg> tak po smooth\'ie: http://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview2.jpg> http://www.bestmobilegames.com/lukasz/preview3.jpg>
Kris_R Napisano 1 Marzec 2004 Napisano 1 Marzec 2004 Jeśli złapałem... chodzi o to, że wygładza to wcięcie? A nie ma go wygładzać? No bo jak ma wyglądać po wygładzeniu jesli nie właśnie tak? hmm...
nuriel Napisano 2 Marzec 2004 Autor Napisano 2 Marzec 2004 chodzi o wygładzenie załości... z tym że wgłębienie ma być wcięciem (ostrym). krawędzie mają być tylko lekko stępione. natomiast ksztaut prostokonta musi pozostać. i bez tych wypukłaości na głównej sciance w okolicach wcięcia....
MareG Napisano 2 Marzec 2004 Napisano 2 Marzec 2004 Przeczytaj FAQ - punkt 007. W tym przypadku nie ominie Cie przypisywanie grup wygladzania :) Poza tym powinienes zachowac prostopadlosc krawedzi przy podzialach poligonow (CUT) i zrobic to np tak: W prawym otworze dodalem bevel - nie zawsze jest to konieczne - rownie dobrze wyglada wersja najprostsza - lewe wgłebienie... Przypisywanie grup wygladzania wymaga troche wprawy no i dyscypliny w numeracji - dla bałaganiarstwa nie ma tu miejsca bo mozna szybko sie pogubic - pamietaj o tym... Pozdr Marek
kulexy Napisano 3 Marzec 2004 Napisano 3 Marzec 2004 albo zrob meshsmooth a pozniej dopiero edytuj meshe + smooth
nuriel Napisano 3 Marzec 2004 Autor Napisano 3 Marzec 2004 Wielkie dzięki MareG! 8). Kulexy: To by niewiele dało....
virious Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 Zadam może pytanie nie związane z tematem, ale co to za tekstura? Bardzo mi się podoba ten kolorek :).
MareG Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 Chodzi Ci o moj \"przepalony\" renderek? Obiekty nie maja zadnej tekstury - to zwykly szary material fR. Klimat robi tu oswietlenie skylight z mapy HDRI - dokladniej \"snowfield2.hdr\" - potezny 18sto megowy HDRI dostepny na tej stronie: http://www.sachform.de/download.asp Intensywnosc \"swiecenia\" tej mapy do takich mocnych przepalen ustawilem bodaj na 3 lub 4! pozdr
virious Napisano 4 Marzec 2004 Napisano 4 Marzec 2004 Aha, rozumiem. Ja rendery robię w \"czystym\" 3ds max 5.
nuriel Napisano 10 Marzec 2004 Autor Napisano 10 Marzec 2004 i ze zwykłego scanline można wyciągnąć wiele; poszukaj rendów Traitora, gdzieś na tym forum 8).
Rekomendowane odpowiedzi