wojteklitwin Posted December 3, 2008 Share Posted December 3, 2008 Witam, Klikla slow przyblizenia odnosnie projektu: Jest plik źródłowy w Blenderze 2.48 (lub 2.46/2.47) , który przedstawia choinke (klatka w załączeniu). Trzeba zrobic cztery rzeczy: - Zmiany w scenie dodac kontakt na scianie, do niego kablem sa podlaczone swieczki na choince. Dodac wiecej roznokolorowych swieczek. Dodac okno z gwiazdami po lewej i księżycem w tle. Ksiezyc oswietla czesc pokoju. W oknie ewentualnie powiewajace zasłonki (softbody). Ze sceny trzeba wyrenderowac w plikach png 471 px na 550 px: - Animacje zapalania się lampek na choince i roznymi kolorami rozswietlajaca pokoj (światla choinki zaplaja się – pokoj rozswietla się ich blaskiem). - Animacje zapłonięcia choinki z zwęgleniem się choinki. (ew. nastepuje zwarcie – choinka plonie , ostatnia klatka musi byc zwęglona choinka). - Zapętlona animacja zgaszonej choinki z powiewającymi zasłonkami (zapętlona – w sensie pierwsza klatka animacji jest taka sama jak ostatnia). W razie czego sluzymy renderingiem na farmie (max 2GB RAM, 3GHZ procesor – ok. 200 procesorów jednocześnie, max. limit renderingu jednej klatki 90 minut.) Do renderingu wszystko musi byc spakowane w plik .blend. W zalaczeniu obrazek pogladowy – widok choinki w polmroku – ten obrazek tez powinien być rozwiniety Czas – potrzebujemy osoby do zajecia się tematem natychmiast, gdyz deadline na projekt już uplynal a osoba, ktora sie tym zajmowała jest nie dostępna. Jezeli byłby ktoś w stanie podjąc sie projektu, proszę o kontakt: Iwo Kaden +48224905273 [email protected] Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts