Jump to content

Grafik3D - pilna praca


Recommended Posts

Witam,

 

Klikla slow przyblizenia odnosnie projektu:

 

Jest plik źródłowy w Blenderze 2.48 (lub 2.46/2.47) , który przedstawia choinke (klatka w załączeniu).

Trzeba zrobic cztery rzeczy:

- Zmiany w scenie dodac kontakt na scianie, do niego kablem sa podlaczone swieczki na choince. Dodac wiecej roznokolorowych swieczek. Dodac okno z gwiazdami po lewej i księżycem w tle. Ksiezyc oswietla czesc pokoju. W oknie ewentualnie powiewajace zasłonki (softbody).

Ze sceny trzeba wyrenderowac w plikach png 471 px na 550 px:

- Animacje zapalania się lampek na choince i roznymi kolorami rozswietlajaca pokoj (światla choinki zaplaja się – pokoj rozswietla się ich blaskiem).

- Animacje zapłonięcia choinki z zwęgleniem się choinki. (ew. nastepuje zwarcie – choinka plonie , ostatnia klatka musi byc zwęglona choinka).

- Zapętlona animacja zgaszonej choinki z powiewającymi zasłonkami (zapętlona – w sensie pierwsza klatka animacji jest taka sama jak ostatnia).

 

W razie czego sluzymy renderingiem na farmie (max 2GB RAM, 3GHZ procesor – ok. 200 procesorów jednocześnie, max. limit renderingu jednej klatki 90 minut.)

Do renderingu wszystko musi byc spakowane w plik .blend.

 

W zalaczeniu obrazek pogladowy – widok choinki w polmroku – ten obrazek tez powinien być rozwiniety

 

Czas – potrzebujemy osoby do zajecia się tematem natychmiast, gdyz deadline na projekt już uplynal a osoba, ktora sie tym zajmowała jest nie dostępna.

 

Jezeli byłby ktoś w stanie podjąc sie projektu, proszę o kontakt:

Iwo Kaden

+48224905273

[email protected]

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
×
×
  • Create New...

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy