Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, witam ;) Nieopatrznie uznalem ta pracke za ukonczona i wrzuciem do finished works za co dostalem juz lekko po uszach i grzecznie przeprosilem :D Panowie i Panie - prosze pomozcie. Nie wiem jak ustawic w tej scence swiatlo. Chcialbym uzyskac efekt porannego slonca przeswitujacego przez bagniste drzewa. W tej chwili uzyty jest w tym celu photometric targer z volume light i volume fog skierowany na lodke oraz dwa free lighty w tle. Wszystko renderowane w 3ds max mental rayem z wlaczonym GI. Komentujcie, krytykujci i naprowadzajcie :))

 

Z gory serdeczne dzieki!

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 923
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Popular Days

Napisano

od razu radze pomodelowac wiecej bo strasznie pusto i nudno tam masz. Zobacz na to zdjecie jak wyglada takie bagno i wowczas popatrz na swoja prace. Jak bedziesz mial bardzo dobry modeling to nawet wyrenderowane w calyu bedzie wygladalo bardzo fajnie. Dopiero potem zajmij sie swiatlami i materialami.

 

Nawet w grach scenerie bagienne sa bardziej zlozone. Ty nie robisz gry, nie bedzie to animacja wiec poszalec z modelingiem mozesz. Mam nadzieje ze pomoglem odswiezyc Ci spojrzenie na ten projekt.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności