LukaszD Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 Witam, witam ;) Nieopatrznie uznalem ta pracke za ukonczona i wrzuciem do finished works za co dostalem juz lekko po uszach i grzecznie przeprosilem :D Panowie i Panie - prosze pomozcie. Nie wiem jak ustawic w tej scence swiatlo. Chcialbym uzyskac efekt porannego slonca przeswitujacego przez bagniste drzewa. W tej chwili uzyty jest w tym celu photometric targer z volume light i volume fog skierowany na lodke oraz dwa free lighty w tle. Wszystko renderowane w 3ds max mental rayem z wlaczonym GI. Komentujcie, krytykujci i naprowadzajcie :)) Z gory serdeczne dzieki!
Gość ant-3d Napisano 7 Grudzień 2008 Napisano 7 Grudzień 2008 od razu radze pomodelowac wiecej bo strasznie pusto i nudno tam masz. Zobacz na to zdjecie jak wyglada takie bagno i wowczas popatrz na swoja prace. Jak bedziesz mial bardzo dobry modeling to nawet wyrenderowane w calyu bedzie wygladalo bardzo fajnie. Dopiero potem zajmij sie swiatlami i materialami. Nawet w grach scenerie bagienne sa bardziej zlozone. Ty nie robisz gry, nie bedzie to animacja wiec poszalec z modelingiem mozesz. Mam nadzieje ze pomoglem odswiezyc Ci spojrzenie na ten projekt.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się