Skocz do zawartości

merge gamma1->gamma 2.2


airmoss

Rekomendowane odpowiedzi

mozna jakos szybko i bezbolesnie mergowac obiekty z shaderami tworzonymi pod gamma 1.0 do maxa ustawionego pod gamme 2.2 (z teksturami nei ma problemow z ustawionym w lucie input 2.2, ale czyste kolory to juz problem. kolory jasniejsze, odbicia wieksze)?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 0
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności