Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

cholera, rozpisalem sie sporo..zanim sie zorientowalem ze bez MAXa dalej nie zajde. Jak sie dorwe jutro do maxa to sporboje to opisac. Chyba ze ktos bedzie szybszy :)

Napisano

no posiedzialem w nocy troche i...pospieszylem sie z ta pierwsza odpowiedzia. A chcialem to zrobic tak:

Wrzucasz Mesh Select do stack NAD Morpher, wybierasz vertexy ktore maj kontrolowac wasy, teraz dodajesz XForm no i nastepny Mesh Select.

Do kontroli wasow wybralem bones i SplineIK, chcialem zeby te XFormy byly polaczone przez Wire do punktow kontrolnych w SplineIK.

Wszystko by bylo OK, ale jak sie przysiadlem do MAXa to sie okazalo ze mimo ze XFormy poruszaja sie za vertexami poruszanymi Morpherem , ALE nie zmieniaja im sie wartosci xyz, czyli Wire nic tu nieda. Nie wiem czemu tak sie dzieje bo jak poruszam XFormem to xyz sie zmienia.

 

Masz wyjscie, albo dolaczyc te wasy do twarzy przez Attach i morphowanie ich, albo Link i rig :) Mozna jakiegos flexa rzucic zeby sie kolysaly :)

 

jeszcze pokombinuje bo sam mialem kiedys ten problem i nie mialem czasu sie bawic.

Napisano

na stronie http://www.3dluvr.com/content/article/51/

( czasami nie chce wpuszczac, to trzeba przez glowna strone wlazic do tutoriala o nazwie \"Link Object to a Vertex\" ) jest tutorial. To w sumie tutorial jak pisac Max Script, ale efektem koncowym jest script ktory pozwala Linkowac objekty do verteksu innego objektu.

 

NIe testowalem jeszcze ale moze sie przydac :)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności