Napisano 12 Grudzień 200816 l Mam problem. Próbowałem znaleźć podobny, bezskutecznie. Podczas modelowania domu, często używałem funkcji Bridge/Break/Weld do własnych imaginacji i modyfikacji domku. Okazuje się, że wpłynęło to na położenie tekstur. O teksturowaniu wiem bardzo mało, ale moje pytanie jest proste i nie wymaga wyjaśnień wszystkiego od początku: "Czy narzędzia, które wyżej wymieniłem mają wpływ na położenie tekstur?" Podam sytuację, której mogę się obawiać. Skasowałem ścianę, a później użyłem funkcji bridge, żeby ją odbudować. Oczywiście podwoiły mi się linie wokół tej ściany więc użyłem funkcji spawania "Weld" krawędzi i Collaps punktów. Niestety po Renderze wszystko wyglądało zbyt gładko więc spowrotem połamałem wszystkie krawędzie i punkty funkcją Break. Próbowałem nałożyć na ścianę cegiełki z tekstur Architecture ale zamiast cegiełek mam wyrwy w ścianie. Co robić? :S Jeśli problem wykazuje brak jakiejś podstawowej wiedzy. Prosiłbym o odesłanie do tutorialu. A także, jeśli gdzieś był poruszony podobny problem - prosiłbym o link. Dziękuję.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto