yarpen Napisano 4 Marzec 2004 Share Napisano 4 Marzec 2004 witam od niedawna interesuję się maxem i postanowiłem zrobić jakiś model. wybór padł na kościółek. oczywiście jak na początkującego przystało, problemów jest wiele. prosiłbym o małą pomoc 1) co mogę zrobić aby textura na ścianie bocznej nie była taka rozmazana? jak można edytować jej położenie? 2) w elementach, których zmieniałem trochę kształt (dzwon, dach) textura nie działa :( po renderze widać tylko zwykły kolor Z góry dziękuję za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ciuciu Napisano 4 Marzec 2004 Share Napisano 4 Marzec 2004 W zakładce modify (nie wiem, czy dobrze napisałem) masz modyfikator UVWMap, pobaw się ustawieniami. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Dor Napisano 4 Marzec 2004 Share Napisano 4 Marzec 2004 By się texturka nierozmazywała musisz odpowiednie mapowanie UVW zrobić, jest taki modifikator, ewentualnie Unwarpem. Poczytaj sobie tutki z Max3d.pl o texturowaniu.:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yarpen Napisano 4 Marzec 2004 Autor Share Napisano 4 Marzec 2004 dziękuję za podpowiedzi. co do tutoriali to niestety jeszcze duża ich część jest pisana dla mnie niezrozumiale, nawet podstaw nie opanowałem jeszcze więc może zaniedługo :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
yarpen Napisano 4 Marzec 2004 Autor Share Napisano 4 Marzec 2004 no już to jakoś lepiej wygląda :) jeszcze raz dzięki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się