Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam

od niedawna interesuję się maxem i postanowiłem zrobić jakiś model. wybór padł na kościółek. oczywiście jak na początkującego przystało, problemów jest wiele. prosiłbym o małą pomoc

1) co mogę zrobić aby textura na ścianie bocznej nie była taka rozmazana? jak można edytować jej położenie?

2) w elementach, których zmieniałem trochę kształt (dzwon, dach) textura nie działa :( po renderze widać tylko zwykły kolor

 

kosciol.jpg

 

Z góry dziękuję za pomoc

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

By się texturka nierozmazywała musisz odpowiednie mapowanie UVW zrobić, jest taki modifikator, ewentualnie Unwarpem. Poczytaj sobie tutki z Max3d.pl o texturowaniu.:)

 

Napisano

dziękuję za podpowiedzi. co do tutoriali to niestety jeszcze duża ich część jest pisana dla mnie niezrozumiale, nawet podstaw nie opanowałem jeszcze więc może zaniedługo :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności