Napisano 4 Marzec 200421 l witam od niedawna interesuję się maxem i postanowiłem zrobić jakiś model. wybór padł na kościółek. oczywiście jak na początkującego przystało, problemów jest wiele. prosiłbym o małą pomoc 1) co mogę zrobić aby textura na ścianie bocznej nie była taka rozmazana? jak można edytować jej położenie? 2) w elementach, których zmieniałem trochę kształt (dzwon, dach) textura nie działa :( po renderze widać tylko zwykły kolor Z góry dziękuję za pomoc
Napisano 4 Marzec 200421 l W zakładce modify (nie wiem, czy dobrze napisałem) masz modyfikator UVWMap, pobaw się ustawieniami.
Napisano 4 Marzec 200421 l By się texturka nierozmazywała musisz odpowiednie mapowanie UVW zrobić, jest taki modifikator, ewentualnie Unwarpem. Poczytaj sobie tutki z Max3d.pl o texturowaniu.:)
Napisano 4 Marzec 200421 l Autor dziękuję za podpowiedzi. co do tutoriali to niestety jeszcze duża ich część jest pisana dla mnie niezrozumiale, nawet podstaw nie opanowałem jeszcze więc może zaniedługo :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto