Napisano 17 Grudzień 200816 l niby mam winde64, 4gb ramu, a render wychodzi albo z trawa w disp albo dachowka disp, razem probowalem na rozne sposoby zmiemniac dynamic memory miedzy 400-1200mb, i zawsze komunikat brak pamieci przy ktoryms z kolei uploading geometry. Mysle czy by dachowek nie wymodelowac, jednak tutaj mam pytanie. Czy powielic dachowki przez instance, zgrupowac calosc i nastepnie przerzucic do proxy czy moze pojedyncza do proxy i nastepnie instane (choc w tym przypadku ze wzgledu na nierowny dach mogloby to byc troche klopotliwe.
Napisano 17 Grudzień 200816 l drugi sposob z jedna dachowka jest bardziej optymalny :) i o to w proxy chodzi tez. Jeden obiekt mozesz milion razy powielic
Napisano 17 Grudzień 200816 l źle ustawiasz displa. może masz włączone 3d. zmień na 2d i pójdzie. z displem nie powinno być problemów przy renderowaniu, na pewno więcej będzie z dachówką 3d. p.s. u mnie domek w rodz. 2000x1500 bez otoczenia, z dachówką w displ. renderuje się ok 10 min. na finalnych ustawieniach vraya
Napisano 17 Grudzień 200816 l Autor jak sie dorenderuje kawalek to podam ustawienia, ale na pewno to 2d disp domek tez pewnie by mi lyknelo, tutaj to akurat palac-hotel ;) a tak wstepnie, z wylaczonym dachem 2.2gb okolo pobiera pamieci, z dachem ~3.7 edit: ustawienia: wrzucona mapa .png 1412x3157px filter texmap: on filter blur: 0,001 2d mapp 2048 res. 8 prec.
Napisano 17 Grudzień 200816 l a przy mniejszej wartości res. kiepsko wychodzi ? bo ja dachówke mam na 512 i wygląda git, z bliska może by były jakieś syfy ale patrząc na cały domek jest ok.
Napisano 17 Grudzień 200816 l Autor nie widac roznicy ;), a i przy res512 nawet 2gb pamieci rendering nie pobral. Coz blednie zalozylem ze przy 512 bedzie syf i nawet nie probowalem zmniejszac tej wartosci. dzieki wielkie, rep sie nalezy :) btw. a trawe na ile ustawiasz?
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto