Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

niby mam winde64, 4gb ramu, a render wychodzi albo z trawa w disp albo dachowka disp, razem probowalem na rozne sposoby zmiemniac dynamic memory miedzy 400-1200mb, i zawsze komunikat brak pamieci przy ktoryms z kolei uploading geometry.

Mysle czy by dachowek nie wymodelowac, jednak tutaj mam pytanie.

Czy powielic dachowki przez instance, zgrupowac calosc i nastepnie przerzucic do proxy czy moze pojedyncza do proxy i nastepnie instane (choc w tym przypadku ze wzgledu na nierowny dach mogloby to byc troche klopotliwe.

  • Odpowiedzi 5
  • Wyświetleń 1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

źle ustawiasz displa. może masz włączone 3d. zmień na 2d i pójdzie. z displem nie powinno być problemów przy renderowaniu, na pewno więcej będzie z dachówką 3d.

 

p.s. u mnie domek w rodz. 2000x1500 bez otoczenia, z dachówką w displ. renderuje się ok 10 min. na finalnych ustawieniach vraya

Napisano
  • Autor

jak sie dorenderuje kawalek to podam ustawienia, ale na pewno to 2d disp

domek tez pewnie by mi lyknelo, tutaj to akurat palac-hotel ;)

a tak wstepnie, z wylaczonym dachem 2.2gb okolo pobiera pamieci, z dachem ~3.7

 

edit:

ustawienia:

 

wrzucona mapa .png 1412x3157px

filter texmap: on

filter blur: 0,001

 

2d mapp

2048 res.

8 prec.

Napisano

a przy mniejszej wartości res. kiepsko wychodzi ? bo ja dachówke mam na 512 i wygląda git, z bliska może by były jakieś syfy ale patrząc na cały domek jest ok.

Napisano
  • Autor

nie widac roznicy ;), a i przy res512 nawet 2gb pamieci rendering nie pobral. Coz blednie zalozylem ze przy 512 bedzie syf i nawet nie probowalem zmniejszac tej wartosci. dzieki wielkie, rep sie nalezy :)

btw. a trawe na ile ustawiasz?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności