Mati-PL Napisano 20 Grudzień 2008 Napisano 20 Grudzień 2008 Witam Chciałbym zrobić animację strzelania z działka ale wystąpiły problemy z animacją strzału. Postanowiłem strzały zrobić z cząsteczek "PF Source" ale mam problem z powtarzaniem tego. Udało mi się zrobić strzał i ogień z lufy tak jak to powinno być ale nie wiem jak zrobić żeby to się ciągle powtarzało co jakiś czas żeby było widać odstępy pomiędzy poszczególnymi strzałami ponieważ zamierzam tą akcje spowolnić. Trzeba to robić w skrypcie czy da się inaczej ? Pozdrawiam
Leru Napisano 22 Grudzień 2008 Napisano 22 Grudzień 2008 Skrypt, w którym definiujesz w tablicy kiedy_strzela w których klatkach ma się emitować cząsteczka. Reszta już jest zależna od pozostałych operatorów. Pozdrawiam :) Skrypt wrzucasz oczywiście do Birth Operator'a. on ChannelsUsed pCont do ( pCont.usePosition = true pCont.useAge = true ) on Init pCont do ( global kiedy_strzela = #(1,5,10,15,16) global i=1 ) on Proceed pCont do ( print(i) if(pCont.getTimeStart() == kiedy_strzela[i]) then ( pCont.AddParticle() pCont.particleIndex = pCont.NumParticles() pCont.particleAge = 0 i=i++ ) ) on Release pCont do ( )
Mati-PL Napisano 24 Grudzień 2008 Autor Napisano 24 Grudzień 2008 (edytowane) Mam jeszcze problem z wrzuceniem tego skryptu bo coś mi nie wychodzi ;] Mam go wrzucić do Birth Script w emiterze czy do skryptu emitera i gdzie dokładnie go wrzucić, pod skrypt który już istnieje czy zastąpić go twoim bo jak wklejam skrypt to jak chce potem zamknąć okno to pisze "The script has errors". Wielkie dzięki za za pomoc, duży plus dla ciebie ;] Edytowane 24 Grudzień 2008 przez Mati-PL
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się