Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam dziwny problem z 3ds maxem.

 

utworzyłem rzuty blueprintów, jednak są one marnej jakości. Znalazłem wiele wątków gdzie jest opisane jak zwiększyć jakość wyświetlanej w viewportach. (poprzez zmiany w customize>Prefences... itd) Jednak gdy zmienie te wartości, jakość blueprintów nie zwiększa się, jedynie usuwa efekt rozmycia. Po uruchomieniu programu jeszcze raz, wartości zmienione przechodzą na standardowe. W sumie każda zmiana w zakładce "viewports" kończy się niepowodzeniem. Ale...

 

Wpadłem na pomysł ustawienia directa 10. Po ustawieniu tego blueprinty są wysokiej jakości. Gdy jednak chcę jeszcze bardziej zwiększyć w viewporcie, dzieje się tak samo jak na direct-cie 9. ustawienia przechodzą do standardu. (na directcie 10 standardem jest 1024).

 

Lecz taka jakość już by starczyła. Z tym że jak ustawie direct 10 to w oknie "Perspective" nie widać Vertexów o.0 . Do tego ustawia się opcja w viewports "Display all Triangle Edges" czego nie mogę wyłączyć, bo nie chce się zmienić...

 

Przerasta mnie to. Myślałem że to może nie tak coś z programem, jednak po wymianie windowsa i innej wersji programu, dzieje się tak samo...

 

mam podejrzenia że to może być wina sterowników karty graficznej, lecz to by było trochę głupie. Moja karta to Asus Geforce 260gtx.

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 666
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Akurat użyłem tych co się pojawiły na przykładzie ze zmianą ustawień viewportu gdzieś na forum. (te z fordem mustangiem 67'). Cały obraz ze wszystkimi rzutami ma 1000x501 pixeli.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności