DiO Napisano 10 Styczeń 2009 Napisano 10 Styczeń 2009 no i tak jak w temacie nie mam pewnosci co do ustawianie tych mapek w maya.tak na przyklad jak sie mapke emissive ustawi jako "glow intensity" no to niby ladna poswita sie robi ale tylko ja widac pod odpowiednimi kontami.fajnie dziala jako mapka "incandescence" a jak sie je razem zmiksuje to juz wogole jest bomba tylko ze mi bardziej chodzi o poprawnosc ze tak powiem teoretyczna z mysla o grach.normala sie daje poprostu jako bump? a specular to jest "specular color" czy moze "specular roll off" czy moze jeszcze cos innego? :) pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się