Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam. Mam pewien problem, mianowicie chciałem wyedytować i zanimować ludzika lego którego zrobiłem w MlCadzie a potem wyeksportowałem do formatu 3ds w programie LeoCad.

 

Natomiast jak edytuję go w jakimkolwiek programie do grafiki 3d np. modo, pojawia się taki błąd

 

http://img529.imageshack.us/my.php?image=bladax8.jpg

 

Widać ubytki materiału w pewnych miejscach, więc jest kaszana przy renderingu.

 

Czy może to być błąd karty graficznej, czy programu MlCad. Prosiłbym o pomoc, bo nie chce mi się robić ludzika w programie 3d jak mam do tego odpowiedni program-MlCad.

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

jak masz możliwość to eksportuj do formatu obj, jest o wiele pewniejszy.

To mogą być błędy eksportu, a mogą być tylko odwrócone normalne. Udostępnij taki wyeksportowany plik to będzie można więcej powiedzieć

Napisano

część dziur to odwrócone normalne, nie wiem jak to jest w modo, ale powinien miec gdzies opcje naprawiania normalnych dla ścianek. część dziur wynika z niedoskonałości eksportera. A kaszanka na twarzy to wynik tego, że program eksportuje oczki i włosy jako siatka wycieta w głowie, więc lepiej zrobić główkę bez oczu ust i wlosów, a potem je dodac jako teksture. Twoj obiekt zdaje sie tez być dwoma ludkami bo ma bardzo duzo nakladających się wierzcholkow, co tez nie jest fajne

Napisano

Mam teraz niemały problem z animacja rąk tego ludzika. Zrobiłem kości, ręce nadałem modifer skin, mimo to jednak struktura tej ręki jest zbyt skomplikowana i nie wiem jak ją zanimować by wyginała się naturalnie. Próbowałem również połączenie tego ludzika z Bipedem ale nie wyszło.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności