Vorenus Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 (edytowane) Witam jestem tu nowy :) , maxa się dopiero uczę robiłem wcześniej kilka modeli "architektonicznych" więc nie były za bardzo skomplikowane ten model jest pierwszy tego typu więc licze na wasze uwagi i ewentualną pomoc , jeśli chodzi o materiały to w zasadzie "jeszcze" jestem kompletnie początkujący . Edytowane 3 Luty 2009 przez Vorenus
mkeruj Napisano 25 Styczeń 2009 Napisano 25 Styczeń 2009 Jak na początek to bardzo ładnie... Wcześniej modelowałeś w jakims sofcie, czy teraz się uczysz?
Vorenus Napisano 25 Styczeń 2009 Autor Napisano 25 Styczeń 2009 w maxie ale dopiero od ok miesiąca złapałem za książki i ostro próbuje :) , w modelowaniu miałem przerwe i to bardzo długą kilka lat , kiedyś trochę liznąłem lightwave , ale to było z 7 - 8 lat temu.
Vorenus Napisano 26 Styczeń 2009 Autor Napisano 26 Styczeń 2009 (edytowane) Trochę pobawiłem się ze spawami wiem że tego nie widać ale traktuje to jako ćwiczenie :). [img=http://img218.imageshack.us/my.php?image=25377952nu4.jpg] Edytowane 29 Styczeń 2009 przez Vorenus
KamillM Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 Ciut za regularne, ale ogółem nieźle wyszły :) W ogóle cały model jest bardzo zgrabny.
forestt Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 Jak na początek to fajnie Ci wychodzi, co do spawów to są trochę za małe. Pozdr!
MrMoonwalker Napisano 27 Styczeń 2009 Napisano 27 Styczeń 2009 nie ma tylnej osi :) jestem ciekaw jak bedzie wygladac w skorupie
Vorenus Napisano 28 Styczeń 2009 Autor Napisano 28 Styczeń 2009 Skorupa wsadzona na szybko bo zaraz na nocke :/ jutro bede poprawiał .
Vorenus Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Napisano 29 Styczeń 2009 dzisiaj poprawiłem " skorupę " :) i dodałem siedzenie zmienilem też kolor na czarny . [/url]