Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam jestem tu nowy :) , maxa się dopiero uczę robiłem wcześniej kilka modeli "architektonicznych" więc nie były za bardzo skomplikowane ten model jest pierwszy tego typu więc licze na wasze uwagi i ewentualną pomoc , jeśli chodzi o materiały to w zasadzie "jeszcze" jestem kompletnie początkujący .

Edytowane przez Vorenus

• Odpowiedzi 16
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak na początek to bardzo ładnie...

Wcześniej modelowałeś w jakims sofcie, czy teraz się uczysz?

Napisano
  • Autor

w maxie ale dopiero od ok miesiąca złapałem za książki i ostro próbuje :) , w modelowaniu miałem przerwe i to bardzo długą kilka lat , kiedyś trochę liznąłem lightwave , ale to było z 7 - 8 lat temu.

Napisano

Ciut za regularne, ale ogółem nieźle wyszły :) W ogóle cały model jest bardzo zgrabny.

Napisano

Jak na początek to fajnie Ci wychodzi, co do spawów to są trochę za małe.

Pozdr!

Napisano
  • Autor

Skorupa wsadzona na szybko bo zaraz na nocke :/ jutro bede poprawiał .

test2ge7.th.jpg

my.php?image=test2mk7.jpg

Napisano
  • Autor

dzisiaj poprawiłem " skorupę " :) i dodałem siedzenie zmienilem też kolor na czarny .

my.php?image=cayczarnoniebhd9.jpg

cayczarnonieb2ap2.jpg

[/url]cayczarnoniebhd9.jpg

Napisano

Jamam takie pytanie, bo tak sie przyglądam. fajne orurowanie.. ładna rama.. itp.. ale czy oby nie na darmo?

Jak będzie obudowany silnik quada ? czy będzie to na zasadzie mocno, ze tak powiem wentylowanego rzeliwnego korpusu?, czy będzie obudowa? :D

Proponowałbym też nie zajmować się wstępnie materiałami bo są one na tym etapie projektu zbedne i marnujesz lekko czas.. zajmij się tym po skończeniu wstępnym modelu :D

Na felgi dałbym chamfer. bo zbyt okrąglawe masz "szprychy" :D

p.s. Cieszę się, ze też powróciłeś do 3D ... nie da się z tym rozstać jak się kiedyś w to bawilo :D .. pozdrawiam i licze na fajny finish.

Napisano
  • Autor