Napisano 26 Styczeń 200916 l Witam! Mam nastepujący problem. Na suficie i ścianach wykonanych z betonu (materiał w vray-materials.de) pojawiają się dziwne plamy światła jak od odbijającej się wody. Jak się ich pozbyć. Scena oświetlana vraysun. Z góry dzieki
Napisano 26 Styczeń 200916 l Jeśli renderujesz Irr map to podnieś parametr [HSph. Subdivis:] może tak do 80
Napisano 17 Luty 200916 l Chyba HSph. Subdivis pomogą, ale jest jeszcze jedno - w ustawieniach znajdź zakładkę 'rQMC Sampler' i obniż Adaptive Amount. Spodziewaj się masakrycznych spowolnień w renderingu, ale to jedyny znany mi sposób na gładkie ściany. Optymalnie 0,5 w Adapt. Am. oraz 50 HSph. Subdivis.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto