ResonicX Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 jak w tytule: proszę, oto film ukazujący jak ja to robie: http://rapidshare.com/files/189617669/3dsmax_error_Resonic.rar.html na 99% to wina ustawień karty grafiki w windowsie, lecz nie wiem która opcja odpowiada za prawidłowe wyświetlanie textur w programie. ktoś ma jakieś pomysły?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 Co to ma do modelingu? I wrzuc jakiegos screena, nie kazdy ma czas na sciaganie z rapidhare tylko po to zeby zobaczyc twoj problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ResonicX Napisano 26 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 26 Styczeń 2009 to tylko 2 mega Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
claude Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 to tylko 2 mega nie przesadzaj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 to tylko 2 mega moze sproboje inaczej: jesli chcesz zeby ci ktos pomogl, ulatw mu to. Naprawde o wiele szybciej jest rzucic okiem na screen i odpisac. Niz isc na rapida, czekac na licznik, sciagac plik, rozpakowac, obejzec film, odpisac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 26 Styczeń 2009 Share Napisano 26 Styczeń 2009 Że też mi się chciało ;)...wszystko dobrze tylko zapominasz o "Spacing" w "Pack UVs" Jak dasz na 0 to nie będziesz mieć tych linii :). Pozdro. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
ResonicX Napisano 29 Styczeń 2009 Autor Share Napisano 29 Styczeń 2009 dalej mam te linie :( owszem, mniej, ale jednak wciąż są a jest w win jakaś opcja do wyrównywania textur ?? bo obraz np w grze Flatout3 jest przesunięty o 1pix w prawo i o 1pix w dół i w lewym oraz górnym rogu ekranu jest taka linia białych pixeli. mam GF 9800GT na fabrycznych sterach ale nie widzę żeby było coś do wyrównywania, chociaż pamiętam że na poprzednich kartach grafiki było coś takiego... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
La R Napisano 29 Styczeń 2009 Share Napisano 29 Styczeń 2009 Oj to dziwne u mnie coś takiego nie występuje ( chyba ). Jeszcze mógłbyś w materiale tiling zmienić na przykład na 0,99 lub ciut niżej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Alibaba Napisano 29 Styczeń 2009 Share Napisano 29 Styczeń 2009 Nie znam maxa, ale czy bake nie ma tam przypadkiem opcji wypalania UV z dodaniem x pixeli na krawedziach? Rozwiazalo by to problem. Zreszta minimalne przeskalowanie w dol poly w widoku UV tez pomoze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi