Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 817
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Co to ma do modelingu?

I wrzuc jakiegos screena, nie kazdy ma czas na sciaganie z rapidhare tylko po to zeby zobaczyc twoj problem.

Napisano
to tylko 2 mega

 

moze sproboje inaczej:

jesli chcesz zeby ci ktos pomogl, ulatw mu to. Naprawde o wiele szybciej jest rzucic okiem na screen i odpisac. Niz isc na rapida, czekac na licznik, sciagac plik, rozpakowac, obejzec film, odpisac.

Napisano

Że też mi się chciało ;)...wszystko dobrze tylko zapominasz o "Spacing" w "Pack UVs"

Jak dasz na 0 to nie będziesz mieć tych linii :).

Pozdro.

Napisano
  • Autor

dalej mam te linie :( owszem, mniej, ale jednak wciąż są

a jest w win jakaś opcja do wyrównywania textur ?? bo obraz np w grze Flatout3 jest przesunięty o 1pix w prawo i o 1pix w dół i w lewym oraz górnym rogu ekranu jest taka linia białych pixeli. mam GF 9800GT na fabrycznych sterach ale nie widzę żeby było coś do wyrównywania, chociaż pamiętam że na poprzednich kartach grafiki było coś takiego...

Napisano

Oj to dziwne u mnie coś takiego nie występuje ( chyba ). Jeszcze mógłbyś w materiale tiling zmienić na przykład na 0,99 lub ciut niżej.

Napisano

Nie znam maxa, ale czy bake nie ma tam przypadkiem opcji wypalania UV z dodaniem x pixeli na krawedziach? Rozwiazalo by to problem. Zreszta minimalne przeskalowanie w dol poly w widoku UV tez pomoze.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności