Skocz do zawartości

[3DS max] + gry


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam, mam pytanie dotyczace 3ds max i gry, a dokladnie chodzi mi tu o World of Warcraf.

Moje pierwsze pytanie to czy ktos moglby mi powiedziec jak zrobic, aby model poruszal sie razem z bipedem? tzn... podlozylem tego bipeda i polaczylem ich za pomoca Physiqe. Pozniej uzywam opicji w Physiqe i lacze model z bipedem, aby sie nie rozmazywal podczas ruchu, lecz gdy wkoncu wszystkie te punkty polacze i prubuje robic animacje to wyglada to troche zalosnie, a nie ktore punkty odczepiaja sie od tych kosci i znow musze poprawiac wszystko. Czy ktos moglby mi wytlumaczyc o co chodzi i jak to zrobic, aby model poruszal sie idealnie?

Drugie pytanie to czy ktos wie jak uzyskac taka jakos, ktora gosciu ma w tym filmiku?

http://www.vimeo.com/2625538

Z gory dzieki :>

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

tutaj masz wszystko opisane, obrazki są bardzo czytelne

http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/index.htm

musisz dobrze rozmieścić zakresy Physiqea aby dobrze łapały wierzchołki danego obiektu

 

http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/graphics/ill_physique_basics_control_points.gif

 

tutaj znajdują sie jeszcze inne tutoriale

http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/index.htm

Edytowane przez Mr Pank

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności