Gość Faeliv Napisano 26 Styczeń 2009 Napisano 26 Styczeń 2009 Witam, mam pytanie dotyczace 3ds max i gry, a dokladnie chodzi mi tu o World of Warcraf. Moje pierwsze pytanie to czy ktos moglby mi powiedziec jak zrobic, aby model poruszal sie razem z bipedem? tzn... podlozylem tego bipeda i polaczylem ich za pomoca Physiqe. Pozniej uzywam opicji w Physiqe i lacze model z bipedem, aby sie nie rozmazywal podczas ruchu, lecz gdy wkoncu wszystkie te punkty polacze i prubuje robic animacje to wyglada to troche zalosnie, a nie ktore punkty odczepiaja sie od tych kosci i znow musze poprawiac wszystko. Czy ktos moglby mi wytlumaczyc o co chodzi i jak to zrobic, aby model poruszal sie idealnie? Drugie pytanie to czy ktos wie jak uzyskac taka jakos, ktora gosciu ma w tym filmiku? http://www.vimeo.com/2625538 Z gory dzieki :>
Mr Pank Napisano 30 Styczeń 2009 Napisano 30 Styczeń 2009 (edytowane) tutaj masz wszystko opisane, obrazki są bardzo czytelne http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/index.htm musisz dobrze rozmieścić zakresy Physiqea aby dobrze łapały wierzchołki danego obiektu http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/graphics/ill_physique_basics_control_points.gif tutaj znajdują sie jeszcze inne tutoriale http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/index.htm Edytowane 30 Styczeń 2009 przez Mr Pank
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się