Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam pytanie dotyczace 3ds max i gry, a dokladnie chodzi mi tu o World of Warcraf.

Moje pierwsze pytanie to czy ktos moglby mi powiedziec jak zrobic, aby model poruszal sie razem z bipedem? tzn... podlozylem tego bipeda i polaczylem ich za pomoca Physiqe. Pozniej uzywam opicji w Physiqe i lacze model z bipedem, aby sie nie rozmazywal podczas ruchu, lecz gdy wkoncu wszystkie te punkty polacze i prubuje robic animacje to wyglada to troche zalosnie, a nie ktore punkty odczepiaja sie od tych kosci i znow musze poprawiac wszystko. Czy ktos moglby mi wytlumaczyc o co chodzi i jak to zrobic, aby model poruszal sie idealnie?

Drugie pytanie to czy ktos wie jak uzyskac taka jakos, ktora gosciu ma w tym filmiku?

http://www.vimeo.com/2625538

Z gory dzieki :>

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 944
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

tutaj masz wszystko opisane, obrazki są bardzo czytelne

http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/index.htm

musisz dobrze rozmieścić zakresy Physiqea aby dobrze łapały wierzchołki danego obiektu

 

http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/graphics/ill_physique_basics_control_points.gif

 

tutaj znajdują sie jeszcze inne tutoriale

http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/index.htm

Edytowane przez Mr Pank

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności