Napisano 26 Styczeń 200916 l Witam, mam pytanie dotyczace 3ds max i gry, a dokladnie chodzi mi tu o World of Warcraf. Moje pierwsze pytanie to czy ktos moglby mi powiedziec jak zrobic, aby model poruszal sie razem z bipedem? tzn... podlozylem tego bipeda i polaczylem ich za pomoca Physiqe. Pozniej uzywam opicji w Physiqe i lacze model z bipedem, aby sie nie rozmazywal podczas ruchu, lecz gdy wkoncu wszystkie te punkty polacze i prubuje robic animacje to wyglada to troche zalosnie, a nie ktore punkty odczepiaja sie od tych kosci i znow musze poprawiac wszystko. Czy ktos moglby mi wytlumaczyc o co chodzi i jak to zrobic, aby model poruszal sie idealnie? Drugie pytanie to czy ktos wie jak uzyskac taka jakos, ktora gosciu ma w tym filmiku? http://www.vimeo.com/2625538 Z gory dzieki :>
Napisano 30 Styczeń 200916 l tutaj masz wszystko opisane, obrazki są bardzo czytelne http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/index.htm musisz dobrze rozmieścić zakresy Physiqea aby dobrze łapały wierzchołki danego obiektu http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/graphics/ill_physique_basics_control_points.gif tutaj znajdują sie jeszcze inne tutoriale http://www.kxcad.net/autodesk/3ds_max/Autodesk_3ds_Max_9_Tutorials/index.htm Edytowane 30 Styczeń 200916 l przez Mr Pank
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto