Rydel Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 Jak można ustalić \"długość odbicia\" tzn. żeby w np. w boxie odbijało się pół sfery, a nie cała. Dzięki!
MareG Napisano 8 Marzec 2004 Napisano 8 Marzec 2004 uzyj wytlumiania / zanikania --> kazdy szanujacy sie renderer (dot. 3ds max) lacznie ze Scanline, posiada takie mechanizmy. Zwia sie zazwyczaj DECAY | ATTENUATION czy FALL OFF. Odleglosc zanikania wpisuje sie zazwyczaj w jednostkach ekranowych. Wiecej konkretow jak podasz czym renderujesz, ale nalezy szukac w parametrach materialow... Pozdr Marek
Rydel Napisano 10 Marzec 2004 Autor Napisano 10 Marzec 2004 dzięki, ale raczej chodzi mi o materiał (raytrace itp.) gdzieś to musi być! Aha, jeśli jesteśmy w tych okolicach: mam maxa 4, a chciałbym mieć globala, jakiego renderera najlepiej używać, skąd go ściągnąć i jak go użytkować? Dzięki!!! Michał
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się