yahFX Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 Witam, chciałbym dowiedzieć się, w jaki sposób w 3dmaxie wypalić na taksturach światła i cienie. Mam juz stworzoną scenkę low poly ,ustawione w niej zaawansowane oświetlenie, lecz teraz chciałbym "wypalić" tenże efekt oświetlenia na teksturach i stworzyć scenkę na tym samym modelu z "wypieczonymi" teksturami bez potrzeby używania zaawansowanych technik oświetlenia... Jakiej funkcji użyć by mi się pięknie wypiekły teksturki i ogólnie jak podejść do tematu, bo robię to pierwszy raz na potrzeby gier... Z góry dzięki za pomoc, załączam przykład jeśli to może pomoć. pzdr
Temporal Napisano 4 Luty 2009 Napisano 4 Luty 2009 haslo "render to texture" w helpie jest wszystko opisane
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się