Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

edit mesh --> merge

Ja używam łączenia krawędzi zamiast vertex'ów, masz pewość, że nie narobisz sobie trójkącików i dziwnych płaszczyzn.

edith mesh --> merge edge tool

Podświetlą Ci się niezłączone krawędzie na ciemny niebieski i wiesz gdzie masz byka, jeżeli poklikasz i się nie złączą to masz też od razu wiadomo że gdzieś masz za dużo face'ów niepotrzebnych.

Jeżeli nie znasz podstawowych narzędzi to może trzeba by było jakiegoś tutka przerobić ??

Jeżeli chcesz to Ci poszukam tych, z których ja się uczyłem i bardzo mi pomogły

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności