Napisano 15 Luty 200916 l Witam. Mam taki problem. Po wymodelowaniu pewnego obiektu, przed mapowaniem UV stwierdziłem, że jest na nim sporo poligonów, które można usunąć w celu uproszczenia mapowania, oraz jak wiadomo przyspieszenia renderingu. Zrobiłem to w ten sposób, że zaznaczyłem wszystkie zbędne wiodące linie i użyłem opcji Remove. Linie pięknie zniknęły, ale zostały wierzchołki. Teraz mam problem, bo chcąc je wszystkie po kolei zaznaczać i usuwać musiałbym spędzić nad tym wieki. Próbowałem opcji Remove isolated Verticles, ale ona przydaje się tylko wtedy, gdy wierzchołki nie należą do jednolitej siatki. Czy może jest jakiś prostszy sposób na usunięcie takich pozostałości? Może jakiś plugin albo dodatkowa opcja?
Napisano 15 Luty 200916 l cofnij sie do modelu sprzed usunieca edge i zamiast opcji remove nacisnij ctrl-backspace
Napisano 15 Luty 200916 l Autor Dziękuje ci bardzo za pomoc:) Heh...już byłem przekonany do tego programu, ale to co mi podpowiedziałeś to kolejny duuży plus:)