Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam. Mam taki problem. Po wymodelowaniu pewnego obiektu, przed mapowaniem UV stwierdziłem, że jest na nim sporo poligonów, które można usunąć w celu uproszczenia mapowania, oraz jak wiadomo przyspieszenia renderingu. Zrobiłem to w ten sposób, że zaznaczyłem wszystkie zbędne wiodące linie i użyłem opcji Remove. Linie pięknie zniknęły, ale zostały wierzchołki. Teraz mam problem, bo chcąc je wszystkie po kolei zaznaczać i usuwać musiałbym spędzić nad tym wieki. Próbowałem opcji Remove isolated Verticles, ale ona przydaje się tylko wtedy, gdy wierzchołki nie należą do jednolitej siatki. Czy może jest jakiś prostszy sposób na usunięcie takich pozostałości? Może jakiś plugin albo dodatkowa opcja?

  • Odpowiedzi 2
  • Wyświetleń 807
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano
  • Autor

Dziękuje ci bardzo za pomoc:) Heh...już byłem przekonany do tego programu, ale to co mi podpowiedziałeś to kolejny duuży plus:)

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności