Skocz do zawartości

Jak usunąć "wolne" wierzchołki należące do siatki?


predator747

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam taki problem. Po wymodelowaniu pewnego obiektu, przed mapowaniem UV stwierdziłem, że jest na nim sporo poligonów, które można usunąć w celu uproszczenia mapowania, oraz jak wiadomo przyspieszenia renderingu. Zrobiłem to w ten sposób, że zaznaczyłem wszystkie zbędne wiodące linie i użyłem opcji Remove. Linie pięknie zniknęły, ale zostały wierzchołki. Teraz mam problem, bo chcąc je wszystkie po kolei zaznaczać i usuwać musiałbym spędzić nad tym wieki. Próbowałem opcji Remove isolated Verticles, ale ona przydaje się tylko wtedy, gdy wierzchołki nie należą do jednolitej siatki. Czy może jest jakiś prostszy sposób na usunięcie takich pozostałości? Może jakiś plugin albo dodatkowa opcja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności