Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam,

Otaklowałem postać używając kości w FK i IK. Wydaje mi się, że wszystko zrobiłem dobrze, ale przy próbie odsunięcia kończyny dolnej noga zamiast się prostować pozostaje w zgięciu i rotuje się do wewnątrz. Kombinowałem w motion option, w zakładce kontrolers & limits. Wykonałem móstwo prób z ustawieniami uda i podudzia, ale problem nie znika.

Można wyłączyć rotację właśnie w tej zakładce wracjąc z trybu IK do trybu key frame w ustawieniach dla kości uda, ale wyprostu nie daje się uzyskać.

To samo dzieje się, gdy podnoszę kość "COG"- ROOT do góry - nogi się nie prostują.

Prebending ustaliłem mniej więcej w połowach zakresów działania kończyn (zawsze wychodziło na LW 8- 8.5). Ręce działają bez zarzutu. Nogi pozostają w półprzysiadzie i się deformują.

 

Może ktoś wie co się dzieje i co zmienić by szkity działały jak trzeba?

 

 

[ATTACH]61436[/ATTACH]

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano (edytowane)

Czy mi sie wydaje czy zgubiles gdzies jedna kosc? Dokladnie kosci piszczeli mi tam brakuje.

 

EDIT: A jest znalazlem:) Problem chyba ten sam co mandi mial pare tematow nizej. IK solver dales w kanalach pozycji, zamiast rotacji. Swoja droga cos podobnego widzialem na jakims filmiku z meczu kickboxingu, wiec jak chciales zasymulowac zlamanie kosci piszczelowej to Ci wyszlo;)

Edytowane przez Alibaba

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności