Napisano 20 Luty 200916 l Z 3D Max 7 otworzyłem sobie mapy na 3D Max 2009 ale kiedy nakładam teksture na jakiś materiał to one są jakby miniaturami dopiero w dużym powiększeniu widać jaka to tekstura. Tak to wygląda: http://img6.imageshack.us/my.php?image=kulags1.jpg http://img132.imageshack.us/my.php?image=kula2eq2.jpg A tak powinno http://img132.imageshack.us/my.php?image=kula3vf6.jpg Edytowane 20 Luty 200916 l przez Andrzej1989
Napisano 20 Luty 200916 l A jaki to jest typ materiału - standard ? Jeśli tak to sprawdź Tilling - powinna być wartość 1 dla obu pozycji, sprawdź jaki typ mapowania materiału - pierwsza opcja defaultowo, ostatecznie nałóż na sfere madyfikator UVW Map i wybierz typ sferyczny. Jedno z tych na pewno zadzaiła. Pozdro :). Ps. Wygląda jak typowy wynik materiału typu Architecture.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto