Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Z 3D Max 7 otworzyłem sobie mapy na 3D Max 2009 ale kiedy nakładam teksture na jakiś materiał to one są jakby miniaturami dopiero w dużym powiększeniu widać jaka to tekstura.

 

Tak to wygląda:

http://img6.imageshack.us/my.php?image=kulags1.jpg

 

http://img132.imageshack.us/my.php?image=kula2eq2.jpg

A tak powinno

http://img132.imageshack.us/my.php?image=kula3vf6.jpg

Edytowane przez Andrzej1989

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 761
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

A jaki to jest typ materiału - standard ? Jeśli tak to sprawdź Tilling - powinna być wartość 1 dla obu pozycji, sprawdź jaki typ mapowania materiału - pierwsza opcja defaultowo, ostatecznie nałóż na sfere madyfikator UVW Map i wybierz typ sferyczny. Jedno z tych na pewno zadzaiła. Pozdro :).

 

Ps. Wygląda jak typowy wynik materiału typu Architecture.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności