Skocz do zawartości

Importowanie Bit Map


Andrzej1989

Rekomendowane odpowiedzi

Z 3D Max 7 otworzyłem sobie mapy na 3D Max 2009 ale kiedy nakładam teksture na jakiś materiał to one są jakby miniaturami dopiero w dużym powiększeniu widać jaka to tekstura.

 

Tak to wygląda:

http://img6.imageshack.us/my.php?image=kulags1.jpg

 

http://img132.imageshack.us/my.php?image=kula2eq2.jpg

A tak powinno

http://img132.imageshack.us/my.php?image=kula3vf6.jpg

Edytowane przez Andrzej1989
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

A jaki to jest typ materiału - standard ? Jeśli tak to sprawdź Tilling - powinna być wartość 1 dla obu pozycji, sprawdź jaki typ mapowania materiału - pierwsza opcja defaultowo, ostatecznie nałóż na sfere madyfikator UVW Map i wybierz typ sferyczny. Jedno z tych na pewno zadzaiła. Pozdro :).

 

Ps. Wygląda jak typowy wynik materiału typu Architecture.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności