Andrzej1989 Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 (edytowane) Z 3D Max 7 otworzyłem sobie mapy na 3D Max 2009 ale kiedy nakładam teksture na jakiś materiał to one są jakby miniaturami dopiero w dużym powiększeniu widać jaka to tekstura. Tak to wygląda: http://img6.imageshack.us/my.php?image=kulags1.jpg http://img132.imageshack.us/my.php?image=kula2eq2.jpg A tak powinno http://img132.imageshack.us/my.php?image=kula3vf6.jpg Edytowane 20 Luty 2009 przez Andrzej1989
La R Napisano 20 Luty 2009 Napisano 20 Luty 2009 A jaki to jest typ materiału - standard ? Jeśli tak to sprawdź Tilling - powinna być wartość 1 dla obu pozycji, sprawdź jaki typ mapowania materiału - pierwsza opcja defaultowo, ostatecznie nałóż na sfere madyfikator UVW Map i wybierz typ sferyczny. Jedno z tych na pewno zadzaiła. Pozdro :). Ps. Wygląda jak typowy wynik materiału typu Architecture.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się