lokoman Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 Witam witam, jak widac jestem nowy, dopiero zaczynam swoja przygode z maxem, mam nadzieje ze wszystko na dobrej drodze. Postanowilem sie wziac za modeling o to takiego domku i juz mam do Was towarzysze pytania, w jaki sposob dodac jakies szczegoly, sugestie itp. rzeczy ..... np. rury ? kominki ? z gor thx za pomoc i opinie ! licze na Was ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokoman Napisano 10 Marzec 2004 Autor Share Napisano 10 Marzec 2004 obrazek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokoman Napisano 10 Marzec 2004 Autor Share Napisano 10 Marzec 2004 inne lepsze ujecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 Witamy witamy Kominki najlepiej robić extrudem lub bevelem jak mi się zdaje, a rynny itp z nowych obiektów. Pozatym zanim zaczniesz robić szczegóły, zastanów się z jakiej strony będziesz pokazywał skończony model, nie ma sensu robić szczegółów których i tak nie będzie widać. Przynajmniej taki jest mój pogląd na tą sprawę. I wrzuć jakiś jaśniejszy render bo na tym mało widać (no chyba ze takie było twoje założenie) życze miłego siedzenie nad maxem Gollum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokoman Napisano 10 Marzec 2004 Autor Share Napisano 10 Marzec 2004 droge robic z boxa ? mniej wiecej z takiego ujecia (teraz bez modyfikatorow), dzieki za odp. gollum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
gollum Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 Ja bym robił z plane i potem się bawił właśnie extrudem, zależy też od tego co chcesz uzyskać. Dziwny jakiś ten budynek, wyjżyj przez okno i zobacz jak wyglądają bydynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myszek Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 ehh... o sam modeling mi nie chodzi bo z tym sie napewno wyrobisz, chodzi o sposob w jaki sie do tego zabierasz, stworz jakis szkielet obojetnie jakich rozmiarow, zrob parter i wejsce do budynku i dodaj troche wysokosci, tak jak jest naprawde. Pozniej zrob drugie pietro i postaw ten szkielet troche wyzej niz wejscie i okno zrob od pasa w gore, tak jak jest naprawde :) bo u ciebie wejscie do budynku jest na rowni albo wyzej od podlogi 1 pietra, a 2 pietro nachodzi na 1 to tyle, narazie nie ma czego chwalic i dodawaj jakies podloze :] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kulexy Napisano 10 Marzec 2004 Share Napisano 10 Marzec 2004 zainwestuj w brazila albo jakis inny rendere... bo scanline jest kijowy.... modeling jak powiedzial Myszek bedzie z biegiem czasu coraz lepszy, pracuj , pracuj, to sposob na sukces :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
lokoman Napisano 10 Marzec 2004 Autor Share Napisano 10 Marzec 2004 myszek mam rozumiec, ze poszczegolne czescie mam robic etapami, np. parter 1 box 1 pietro 1 box itd. a jak to pozniej zlaczyc ? dzieki rady :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Myszek Napisano 11 Marzec 2004 Share Napisano 11 Marzec 2004 ehh robisz w editable poly i laczysz vertexy, albo zrob odrazu cala bryle, ale odpowiednio zaplanuj pietra na jakiej wysokosci beda okna itp :) kazda metoda dobra aby skuteczna ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się