Krencony Napisano 26 Luty 2009 Napisano 26 Luty 2009 Witam, mam problem z animacja którą muszę wykonać i chciałbym prosić o pomoc. Ma to być kula dyskotekowa, której lusterka mają podczas animacji odpadać, każde lusterko w swoją stronę (pod kątem 90 stopni). [max 2009] Próbowałem najpierw zbudować ją za pomocą scatter-a , niestety lusterka, które chce wykonać z boxów ponieważ kula musi wyglądać realistycznie, nie układają tak jak powinny, więc chyba będę musiał je jakoś ręcznie poukładać. Większy problem mam natomiast z animacją tych lusterek, ponieważ Parray, owszem działa gdy w zakładce Particle Type ustawie Object Fragments następnie aby boxy się nie rozpadały ustawiam w Object Fragment Control opcje Smoothing Angle na 180 stopni. Niestety wtedy w boxie dzieją się dziwne rzeczy, niby się nie rozpada ale w środku tworzy się coś, co po nałożeniu materiału szkła bardzo widać na renderze. Proszę o pomoc...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się