Skocz do zawartości

[animacja 3d] Silent Hill room...


Curry_

Rekomendowane odpowiedzi

WItam.

 

kiedyś dawno się zrejestrowałem ale jakoś zapomniałem o tym forum. i właśnie sobie przypomniałem :D i na powitanie pomyślałem że zarzucę animację (w sumie nie wiem czy to animacja bo tylko kamera jest animowana, ale wiadomo o co chodzi) którą ostatnio zrobiłem. grałem w silent hilla i zobaczyłem motyw z obdzieraniem ścian z farby i transformacji do "innego świata" (?). pomyślalem sobie fajny motyw i pokombinowałem troche w 3d maxie a że wyszło nawet fajnie to sie pochwalę.

 

czas robienia animacji ok 30 minut. rendering w Vrayu 21 h (chyba jakoś tak. dokładnie nie pamietam. na pewno ponad 20).

 

 

polecam oglądać w HD, bo renderowałem w 1280x720. zapraszam do obejrzenia innych moich filmików. wszystkie z dziedziny 3d.

 

pozdrawiam

 

Curry_

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

No i bardzo fajnie to wyszło (co to jest? jakiś animowany noise czy jak?) ale szkoda tych ponad 20 godzin męczenia proca, bo w sumie nie widać efektu....na luzaku mogłeś to zrobić scanlinem....ale jeszcze raz efekt transformacji fajny bardzo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no dokładnie to animowane są levele tego noisa. faza noisa jest cały czas ta sama. aczkolwiek do całego efektu użyty był tylko noise. do diffuse, opacity i displacementu.

 

co do robienia tego w scanlinie to fakt faktem może i by było szybciej (aczkolwiek z cieniami i wogóle to nie wiem czy tak strasznie szybciej by było) ale pozatym efekt był by daleki od tego osiągniętego przy użyciu Vraya. już sam VrayDisplacement jest dużo lepszy niż ten standardowy. a to akurat w miarę kluczowa sprawa.

 

a co do czasu to mi tam rybka bo to i tak sie w tle renderuje a kompa mam w pasywie chłodzonego więc nie przeszkadza mi jak w nocy chodzi bo go nie słyszę :D a jednak Vray to Vray .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak się masz Olsztyniaku ;) ?

Myślałem, że pokażesz prawdziwy peeling effect, a tu tylko zmiana opacity. Mając te mapy, których użyłeś do ukrywania geometrii ściany, dorzucenie do tego systemu PFlow (średnio skomplikowanego) byłoby niewielkim wysiłkiem, a na pewno sprzedałoby lepiej animację.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności