Skocz do zawartości

Rozdziałka uv-ki


_Orion_

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie jaka powinna być rozdzielczość uv-ki (nie wiem czy poprawnie się wyraziłem, chodzi mi o rozdziałkę tego kwadratu, jako podkład dla photoshopa)? Zależałoby mi aby efekt końcowej vizki powiedzmy, wielkości A4 był zadowalający w druku. Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Uvalka powinna najoptymalniej zajmowac cala powierzchnie tego przydzielonego kwadratu. A jesli chodzi o samo rozdzialke heh nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Im wieksza rodzialka to lepiej (w teori bo w praktyce to zalezy od ujecia sceny itp). Jesli cos bedzie w oddali a teksturka bedzie gignatyczna to i tak nic wiecej z tego nie uzyskasz. No ale znowu zamala tekstura a duzy render zblizenie na model z ta tekstura no to bedziesz mial pikseloze itp.

 

Wiec dobieraj takie wielkosci tekstur by wygladalo dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pi razy drzwi to co Temporal powiedzial. Rozdzialka bardzo zalezy od tego gdzie ten obiekt sie znajduje. Ja staram sie trzymac gameartowych podzialow. Tak na oko liczac 512x512 pixeli na jakies male obiekty w tle. 1024x1024 to taki standart, 2048x2048 na cos co ma byc blizej.

Oczywiscie wszystko zalezy od wypadku i przypadku :) Tez zalezy jak poukladasz ta UVke. Pamietaj ze tez jesli wpakujesz paredziesat tekstur w wysokiej rozdzialce, moze zabraknac ramu do ich wyrenderowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności