_Orion_ Napisano 2 Marzec 2009 Share Napisano 2 Marzec 2009 Mam pytanie jaka powinna być rozdzielczość uv-ki (nie wiem czy poprawnie się wyraziłem, chodzi mi o rozdziałkę tego kwadratu, jako podkład dla photoshopa)? Zależałoby mi aby efekt końcowej vizki powiedzmy, wielkości A4 był zadowalający w druku. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Temporal Napisano 2 Marzec 2009 Share Napisano 2 Marzec 2009 Uvalka powinna najoptymalniej zajmowac cala powierzchnie tego przydzielonego kwadratu. A jesli chodzi o samo rozdzialke heh nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Im wieksza rodzialka to lepiej (w teori bo w praktyce to zalezy od ujecia sceny itp). Jesli cos bedzie w oddali a teksturka bedzie gignatyczna to i tak nic wiecej z tego nie uzyskasz. No ale znowu zamala tekstura a duzy render zblizenie na model z ta tekstura no to bedziesz mial pikseloze itp. Wiec dobieraj takie wielkosci tekstur by wygladalo dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
mirach Napisano 2 Marzec 2009 Share Napisano 2 Marzec 2009 Pi razy drzwi to co Temporal powiedzial. Rozdzialka bardzo zalezy od tego gdzie ten obiekt sie znajduje. Ja staram sie trzymac gameartowych podzialow. Tak na oko liczac 512x512 pixeli na jakies male obiekty w tle. 1024x1024 to taki standart, 2048x2048 na cos co ma byc blizej. Oczywiscie wszystko zalezy od wypadku i przypadku :) Tez zalezy jak poukladasz ta UVke. Pamietaj ze tez jesli wpakujesz paredziesat tekstur w wysokiej rozdzialce, moze zabraknac ramu do ich wyrenderowania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się