Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

witam, męczę się z tym pluginem już dłuższy czas i chyba zdaje mi się że się nie zachowuje tak jak trzeba (wersja 1.43) tzn,

 

1. kiedy chcę przypisać rayfire parameters do obiektu to zawsze się odznacza przycisk "Active"

2. obiekt "inactive" położony na podłodze "unyealding" rozwala się na kawałki zanim coś w niego wogóle uderzy, i ponadto jego elementy przechodzą przez podłogę pomimo tego że jest ona "unyealding" frustrujące to jest, ponieważ z takim działaniem niemożliwe jest cokolwiek zrobienie w tym programie tak jakby się chciało

3. nie da się rysować pęknięć na obiekcie, klikam na "draw..." i nic sie nie dzieje choćbym nie wiadomo ile razy klikał na obiekcie, czy ktoś zna jeszcze inny sposób stworzenia pęknięć tylko na danym obszarze obiekty a nie na całości ?

 

używam fizyki "reactor" ponieważ mam max 64bit i PhysX nie jest obsługiwane :(

 

czy ktoś może mnie poinstruować co robie nie tak? lub może to jest wina tej wersji, i powinienem wypróbować starszą ? proszę o POMOC

 

 

 

jako dodatek może ktoś ma linki do "pisanych" tutoriali o rayfire? :)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

jesli podloge masz na plane to zmien na boxa powinna sie wlaczyc interakcja z elementami, rozwalajace kawalki robia sie pewnie przez to ze wchdzodza w siebie nawzajem, o reszcie musialbys cos wiecej napisac bo nie obejmuje tego wyobraznia :) pzdr

Napisano

boner2 przedewszystkim dzieki za odpowiedź juz tracilem nadzije ze kos mi pomoze ;p

 

chodzi mi głównie o to że gdy dodam do obiektu "rayfire properties" to dany obiekt powinien miec swoje niezalezne od ustawien ogolnych, ustawienia demolowania, lecz opcja dzieki czemu takie cos sie wlacza przy obiekcie sie odznacza za kazdym razem gdy odznacze dany obiekt :(

prawdę mówiąc darowałem sobie to i uzywam opcji ogolnych (uznajac ze to blad programu)

 

mam inne pytanie, jak ustawic aby kulka o parametrach "unyealding" (bo tylko taka da sie animowac bez wplywu fizyki) rozwalala box-a od spodu poprzez samo ustawienie klatek kluczowych ? chcialbym osiagnac taki efekt jak powiedzmy wybuchajacy dynamit zakopany w ziemi, lecz gdy probuje ustawic elementy "demolition" to za kazdym razem wychodzi mi taki wybuch jakby wystrzelil gejzer (za wysoko leca w powietrze odlamki)

 

i tu pytanie jak uzyskac wieksza kontrole nad kawalkami ? kokretniej to zeby po zderzeniu z kulka od spodu nie wylatywaly tak wysoko tylko lekko nad powierzchnie ?

 

moglby mi ktos mily opisac co i jak i do czego sluza poszczegolne opcje w rayfire ? :) dokladniej to tylko zakladke rayXplosion z przykladami, bez sekcji draw fragment oraz fragmention by shapes, bo sie strasznie gubie z tymi opcjami a nigdzie nie ma manuala do tego :( a na oficjalnej stronie sa tylko jakies badziewiane videotutki ktore wlasciwie nic dokladnie nie opisuja

 

sorki za brak PL znaków ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności