mblade Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 witam, zna ktoś jakiś sposób na wykonanie animowanych pęknięć (efekt wizualny) na nierównej powierzchni np pagórkach? myślałem nad path deform ale ciężko to animować szczególnie gęste pęknięcia, ponadto chciałem dodać z tych szczelin coś jakby smugi światła, ale to kompletnie nie wiem jak połączyć z tą animacją? jakiś bardziej doświadczony kolega z forum ma jakieś pomysły na to i czy by móglby podzielić się ze mną tą wiedzą ? :)
mblade Napisano 10 Marzec 2009 Autor Napisano 10 Marzec 2009 tak tylko pytanie wlasnie jak taka mapę animowaną zrobić? :) i potem jak z niej ma wychodzić volumetric light
Tomek Kosiorek Napisano 10 Marzec 2009 Napisano 10 Marzec 2009 może animowanym boleanem- będzie łatwiej ze śwaitłem:)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się