hanzo Napisano 14 Marzec 2009 Napisano 14 Marzec 2009 Witam, mamy do zrobienia symulację ewakuacji stadionu Wisły Kraków w 3D jako projekt zaliczeniowy. Na razie mamy zrobioną jedną trybunę stadionu i prostych ludzików, wszytko "śmiga" na silniku ogre3D. W całym projekcie raczej nie chodzi o jakąś super wizualizację, ale raczej o w miarę realistyczne zamodelowanie tej ewakuacji. Mam teraz takie pytanie, który silnik byłby może lepszy od tego ogre'a? Na obecnym etapie prac mamy około 1miliona trójkątów na ekranie i ilość klatek spada już do 15. Słyszałem coś o irrlicht i horde3d, ale nie wiem czy któryś nam coś pomoże w kwestji wydajnośi. Ktoś z was miał styczność z tymi silnikami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się